Hoofdsponsor

1/48 Starfighter Mk7. Black Sun models 1/48 [!]

Ziet er leuk uit, maar ik herinner me dit model niet uit de reeks.
 
Whoehoe... MkVII love :)

Hoe is de kwaliteit van de Black Sun versie ? Ik moet nog eens beginnen aan de 1/32ste van Moebius, maar dat is voor later. Ik volg...ben benieuwd naar het vervolg

@ Dan : Het paradepaardje uit de nieuwe serie van Battlestar Galactica uit 2003.
 
De kwaliteit is goed,een klein beetje schoonmaken/schuren en dan is het plakken geblazen.
 
Ik wil een launch bay gaan maken om deze op te plaatsen.Het zal niet de originele uit de film worden,ik maak zelf wel een fantasie ideetje.
Ik heb een plaatje evergreen op blauw styreen geplakt als basis,en hierop komt een verhoging waar de Mk7 op komt te staan.


CIMG7033.jpgCIMG7034.jpg
 
heb deze start niet gezien bert ,, mooi model hoe was de kwaliteit ??
 
De kwaliteit is prima.Alleen zijn het niet zo veel onderdelen,ik had er wel wat meer verwacht.
 
Ik heb eens een revieuw van de 1/24 gezien tijd geleden ( garagekit maker ) , daar zaten toch wel best wel flink wat parts bij
 
@Bubble... de 1/24ste is inderdaad een kanjer van een kit....heb die liggen om ooit eens te maken :)

@Bert : als je een paar draadjes lager gaat zit de launchtube van mijn Viper MkII nog in opbouw, je kan d'er mss wat ideetjes pikken.

G.
 
Kan je een linkje doorgeven ik zie hem niet,of ik kijk er overheen.
 
Dat is ook weer een leuk project Bert, succes met het maken van de launchtube.

Fred
 
Bedankt Fred.
Even een opzetje gemaakt om te kijken hoe het uitpakt.
CIMG7036.jpg
CIMG7037.jpgCIMG7038.jpg
 
Weer een klein beetje detail aangebracht.
CIMG7040.jpg
CIMG7039.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan