Hoofdsponsor

Site even niet beschikbaar

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Vandaag zal de site even niet beschikbaar zijn, er is een aanval van een hacker aan de gang op de webshop waardoor de hosting de toegang stopgezet heeft tot nader order. Dit zou morgen dinsdag moeten opgelost zijn. Mijn excuses voor het ongemak
 
Oei das niet zo'n goed nieuws bulgar waar houden ze zich toch mee bezig deze jongens...😒😒
 
gohja dat is normaal als je een webshop hebt. er zijn altijd mensen die proberen te profiteren van gaten in de software en schrijven dan een robot programma dat stelselmatig dezelfde aanval uit voert om in te breken op je site. Maar ik volg de wel nauwlettend op dus er zou geen probleem mogen zijn. ik zag dat de site opnieuw online staat ondertussen.
 
Dat is jammer, want ik had net iedereen willen aanraden om de twee boeken van Adam Wilder aan te schaffen. Geweldige literatuur, waar ik zeker het een en ander van ga leren. Erg nuttig dat er een onderdeel 'constructie' bij zit, dat ontbreekt bij de boeken van de andere grote modelbouwers Mig Jimenez en Michael Rinaldi.
 
De problemen zijn ondertussen verholpen Roy, maar ik moet je gelijk geven. Ik heb zelf ook de twee boeken van Adam verslonden, prachtstukken zijn het. Ik was blij om nog eens wat nieuws te leren uit een dergelijk handboek, vaak zijn het dezelfde zaken die steeds weer terugkomen maar dit keer dus niet. Blij te horen dat je er ook tevreden over bent, het blijft een investering natuurlijk.
 
Ik hou deze boeken in gedachte voor de kerstdagen;)
Wat me steeds opvalt bij Adam Wilder zijn modellen is dat ze steeds wel zwaar verweerd zijn...
 
Dat is op zich waar Danny, je ziet dat hij het leuk vindt om te verweren. Persoonlijk zie ik het niet als over-the-top en kan het allemaal nog wel; wat de boeken betreft: deze geven de technieken weer en die kun je al dan niet, en naar beleven qua intensiteit, gebruiken.
 
Op zijn YouTube kanaal zijn weer schitterende video's te bekijken Roy. ..
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan