Hoofdsponsor

1/24 Shelby Cobra 427 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt :p volgende project ligt ook al klaar :)
 
Voor een derde is hij zeker niet verkeert.
Wat word de volgende?
 
Is inderdaad een piekfijn wagentje dat je daar hebt gemaakt, proficiat.
 
Bedankt iedereen! Daar doen we het voor he ;) normaal word de volgende Beetle cabrio, of hangt er vanaf wat ik vind op de beurs in putte ;) als ik daar een ford fiesta vind bestel ik de decals van ken block ;)
 
Mooie bouw, goed decalwerk ! Het blijft een mooi model en een beest van een auto!
 
Dit is een nette build en al zeker als het pas je derde is. Mijn derde build is allang gerenoveerd, zo slecht was hij :-p
Gewoon rustig op dit elan verder bouwen en dan komt alles goed, je zal zien dat je builds elke keer weer beter worden.
Als ik je een tip mag geven over die Fiesta die je wil gaan bouwen: Alle decals die beschikbaar zijn van Ken Block zijn gemaakt door het merk Colorado.
Dit is een merk die voornamelijk decals maakt voor 1/43 modellen.
Al hun 1/24 decals zijn dan ook meestal de kleinere decals die ze uitvergroot hebben en dus niet altijd even goed passen.
Ikzelf heb er ooit mee te maken gehad (nu ik er over nadenk, dat was mijn derde build haha) en ze waren echt erbarmelijk qua pasvorm.
Er is zeker wat van te maken maar dan heb je al flink wat decal ervaring nodig. En enkele liters sol want zijn auto's zijn meestal wraps.
Mijn advies is dus, om eerst enkele andere modellen te maken waarop je kan oefenen met decals alvorens je een Block versie maakt.

Niet dat je niet mag natuurlijk, ik kan je daarin niet tegenhouden maar zou niet willen dat je halverwege het decallen plots geen zin meer hebt en zo de zin in de hobby gaat verliezen.
Je bent in ieder geval goed bezig en ik ben er zeker van dat het alleen maar beter gaat worden. ;-)
 
Bedankt voor de tip ;) in ieder geval koop ik hem al zowiezo als ik hem tegenkom, niet per se voor nu dan zoals je zegt idd maar ik kan bijvoorbeeld wel een wrc auto of formule 1 maken om wat met decals te oefenen ;) ik denk dan dat ik nu eerst die kever ga maken kwestie van verschillende soorten auto's en moto's te hebben op men kast ;)
Bedankt voor de uitleg en de tips.

Mvg indi
 
Hey makker da meugde zeker fier op zijn,knap resultaat en schoon kleureke hé!!:dry:
Goe bezig man..!

Grtz yves,
 
Merci ;) ben blij omdat van u te horen ;) en ja da blauw past bij de rest van de verzameling he ;p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan