Hoofdsponsor

1/48 Revell Harrier GR Mk 7/9 [WIP]

Farchamber

Well-known member
Registered
Lid geworden
27 dec 2011
Berichten
156
Hehe nu we toch bezig zijn hier op het forum en het vakantie is (althans voor mij) weer een nieuw verslagje.
Deze keer de Harrier, toch een boegbeeld in zijn categorie en door alleman bekend. De versie die wordt gemaakt is de Mk 7. De kit zelf is van revell en is van hele goeie kwalitiet, zelden pastte alles zo goed in elkaar en hebben we zo min mogelijk plak en herstelwerken. Zelf heb ik wat te snel geweest en na het lezen van een bouwverslagje over deze bepaalde kit toch die fout gemaakt; het betreft over het ineensteken van het canopy gedeelte met de rest van het frame; daarom staat de neus wat meer omhoog dan meer het frame te volgen.. een klein foutje maar wel jammer..

Maar goed, de foto's.

De kit met de mooie artwork:

attachment.jpg

De pit met wat extra scratchwork:

attachment.jpg

attachment.jpg

Aires ejection seatje:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

En zo staat hij er bij,klaar om een primer jasje

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

en nog wat klein werk gedaan ondertussen

attachment.jpg

Niek
 
Netjes ziet er goed uit
Ik ken er niet veel van maar kan wel zien dat het iets knap word
Marc
 
Mooie vorderingen.
Zal het euvel met de canopy te zien zijn ?
 
@beyond: normaal zal er niks meer van te zien zijn. :) al zal de hoek niet volledig kloppen met het origineel.
 
Mooi interieur en mooie schilderwerken daaraan,ga je de kleuren volgen volgens de plannen van de bouwdoos of komt er een eigen versie van😈
 
@Danny: De boxart is de Gr9 dus ben ik maar gegaan voor de "saaie" Britse Gr7 standaard versie met op de tail precies een Belgisch driekleurtje. :) er staat wel nog een kit te wachten hier die een "what-if" gaat worden.

Niek
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan