Hoofdsponsor

1/12 Porsche RSR 934 Jagermeister

ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
weet het nog niet maar tot nu toe o o t box
BOUWBUDGET
tot nu toe niks verf zit erbij
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Dank u wel heren , maar in het echt zag het er voor mij zo mooi uit dat ik er echt niet aan gedacht had om er een wash op te zetten ( wat natuurlijk nog kan he
 
Hallo , ik weet het , het is weeral een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb , maar door familiale problemen heb ik wel wat tijd tekort , ik ga er niet verder over uitweiden , sommige onder ons weten wat er gaande is en dit forum is toch meer voor modelbouw he
Waar was ik gebleven ? Ben zowat de volgorde vergeten dus ik gok maar he ( sorry hoor )
De veerpoot echt een juweeltje van alle chroom ontdaan en de delen gebrusht met Tamiya zwart

photo 598683


photo 598682


hier gemonteerd

photo 598685



photo 598686



photo 598687



even een aanzicht onderaan

photo 598684



de rest volgt
 
We gaan verder met de achteras ook weer een kunststukje hoor

De achterste veerpoot

photo 598690



hier zijn de poten al op zijn plaats gezet

photo 598689



en stilletjes aan komen de volgende onderdelen erbij , de stabilisatorstang , de verbindingsstangen

photo 598679



photo 598679



photo 598680


zo beste vrienden dat is het voor nu ,ik ga nu proberen om wat beter op te volgen
Marc
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
This Kit has some great detail and you are really making it pop, well done
 
Hallo , ik weet het , het is een tijdje geleden dat ik nog eens iets gepost maar ik heb nu veel meer werk thuis voor de verzorging van mijn vrouw en de kliniek bezoeken , en toch heb ik rustig wat kunnen doen en dat laat ik met alle plezier aan jullie zien
Om te beginnen de " Pedal Box " zo noemen ze dat in de racerij , met andere woorden de pedalen dat is hier al een mooie bouw en de pedalenwerkenecht he , maar of ik er later nog kan aankomenis een groot vraagteken hoor
The Pedal Box

photo 598482



photo 598484



Daarna moest ik aan het stuurhuis beginnen ook dit is gemaakt zoals 1/1 en werkt ook echt als men aan het stuur draait

photo 598487



Het stuurhuis geplaatst met rubberen stuurbalgen


photo 598488



photo 598489



Het volgende dat ik moest bouwen waren de remschijven met remklauw , spijtig ben ik vergeten foto's van te nemen omdat het zoveel onderdeeltjes inzitten , maar dit zijnde voorste remschijven en kan de achterste nog in beeld brengen
Hier de remklauw , schijf en de wiel naaf

photo 598485



photo 598486


Dit voor nu even , ik moet weer even weg en kom straks weer terug met nieuws
Al die systemen zijn kitjes op zich .Heel interessant om dat allemaal in detail eens te zien. Ik geniet ervan. Willy.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan