Hoofdsponsor

1/24 Porsche 911 GT 3 (992)

Schaal 1/24 - 1/25
ERVARING
Heb al een paar auto's gebouwd
BOUWWIJZE
Rudd
BOUWBUDGET
veel te duur !!!!!!!
BOUWSTATUS
WIP
COMMENTAREN
Shoot
Mooie vorderingen tot nu toe.
Als ik die laatste foto zie vind ik hem reeds perfect, en in de wetenschap dat je nog enkele polijstsessies gaat uitvoeren wordt deze "Prosche" werkelijk een topmodel. Chapeau voor de manier waarop je de herstelling van het verfwerk hebt uitgevoerd. Aan dit soort zaken herken je de meester. Succes met het vervolg.
 
Ik kan alleen maar kijken met grote ogen naar die afwerking weer.
 
Wat een prachtig resultaat.Ik doe het u zeker niet na.
Marc S.
 
Heren,

Merci voor de reacties en opmerkingen , de bouw van de "Prosche" gaat verder , traag maar gestaag
Heb me vol overgave op het interieur gestort ,op de meeste foto's online van de echte "Porsche" zie je meestal een zwart interieur
om het niet één zwarte vlek te maken heb ik verschillende soorten zwarte verfjes gebruikt , waaronder LP-60 Nato Black als hoofdkleur dat is zwart zonder dat het te zwart en onrealistisch wordt , verder nog zwarte primer van AK , semi gloss black van Tamiya , Matt black van Tamiya...

53645073890_f7a52469cf_k.jpg


De stoelen heb ik in twee kleuren gespoten en moesten bekleed worden met carbon decals uit de kit , die decals zijn van uitstekende kwaliteit en passen perfect , ze zijn dan ook van Hobby Design en dat is eigenlijk dezelfde firma als Alpha Model ( naar ik hoorde )

53645073860_a0555bd2d7_k.jpg


hier de stoelen ingebouwd en voorzien van de sloten voor de veiligheidsgordels

53644955444_5024ec9091_k.jpg


Vervolgens het dashboard in elkaar gestoken , veel PE en veel decals , veel onderdeeltjes , maar dan heb je wel een mooi gedetailleerd onderdeel , benieuwd wat er nog van zichtbaar zal zijn op het eind als alles dicht zal zijn......

53645073790_d2ce1d2496_k.jpg


De twee binnenkanten van de deuren , bestaan ook uit meerdere onderdelen en PE grilles voor de speakers

53643740352_41ec7b8c37_k.jpg


Vervolgens het afgewerkte interieur minus de veiligheidsgordels , want daarvoor moeten de "binnendeuren" eerst in de body gekleefd worden


53644830073_a36beba3b7_k.jpg



53643740167_056b32e9ee_k.jpg


53644829968_5539a208b8_k.jpg


53645073620_0bc4f32799_k.jpg


Verder nog een impressie van de voorste luchthapper/bumper , stuk resin en een hoop PE grilles , weten jullie soms welke primer te gebruiken voor PE , deze doe ik met zwarte primer van AK , maar bij het minste aanraking met bvb een pincet komt de verf er af :(


53645073605_f4f3eba288_k.jpg


That's it for now folks ....

Greetzzzzz Modest
 
50 schades of black, zo zie je maar dat er duidelijk verschil in zit.
 
er bestaan primers voor PE (bvb Mr hobby Metal Primer, Primer van Colle 21, enz... ) maar ik heb deze nog niet gebruikt.

Strak werk by the way
 
Knappe combinatie van zwarte kleuren met mooi resultaat.
 
Prachtig werk. Ik ben altijd fan van je bouwsels :)
 
Fantastisch resultaat zover... ik wil niet "ambetant" doen hoor, maar wat je aan het bouwen bent is duidelijk een Chinese Prosche en helemaal geen Tjechische, excuseer "Duitse" Posche.
Inderdaad a rato van bijna €200 voor een 1/24 autootje zou ik dit project ook niet zo rap opgeven.
 
Schitterend werk... die stoelen vooral. Het dashboard mag er ook wezen
 
Hey Anthony ik ben zoals jij het beste weet enorme fan van uw werken
Maar ik zag zojuist iets aan deze Porsche waarvan ik toch twijfels heb ( niet uw fout ) met name ik was het interieur aan het bewonderen en dan viel me plots op een handgeschakelde auto zonder koppelingspedaal , ik zie maar twee pedalen en 1 linker voetsteun klopt dat ? Of ben ik verkeerd
Marc
 
Ok maar dan is dat geen gewone versnellingspook hoor , dan ziet die er uit als een automatische in drie of vier standen
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan