Hoofdsponsor

1/24 Pontiac GTO '72 (MPC) [done]

Schaal 1/24 - 1/25
De verlaging en de velgen horen echt bij dit model.Goed bezig.
Marc S
 
De werken hebben hier wat stil gelegen door ten eerste den job (dat moet ook gebeuren);
maar vooral door de laatste onweders.
Als ge weet dat ze hier 150000 liter water uit onze tuin gezogen hebben + nog een ferm deel uit de kelder; zijn het hier geen leuke dagen/weken geweest.
Zodra alles hier weer wat op zijn plooi is, kan ik mij terug op mijn hobby gooien.
Wonder boven wonder is de hobbytafel tamelijk gespaard gebleven door de snelle reactie van het vrouwtje en de vele vrienden;
zelf heb ik er niks van gemerkt omdat ik de veiligheid op Zaventem moest verzekeren.
Dikke merci aan alle onverwachte helpers maar vooral het vrouwtje ......
 
Ahwel da zijn nu echte vrienden een dikke dikke pluim voor die gasten ik meen dat en natuurlijk het vrouwke nen dikke kus met alle miserieleert ge de mensen pas kennen he
Ik hoop dat alles terug goed komt
Marc
 
Na alle miserie van de laatste tijd; waterschade met daardoor vernielde hobbytafel; heb ik toch dit model klaar gekregen.
Gelukkig is mijn stash niet geraakt door de ellende.
Volgende build staat al in de beginschoenen; maar als het zomer wordt, zal het hier wat trager gaan. 8)
Hebben wel een aantal weekjes verlof maar deze zal vooral besteed worden aan verbeteringswerken om toekomstige waterschade te voorkomen;
aangezien ze hier op de gemeente geen moeite doen. Zullen er maar weer onze eigen centjes insteken. :angry:
Genoeg geklaagd, hier zijn de foto's. :$

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
leuke krachtpatser :)
de blauwe rolbeugel steekt wel fel af, maar het heeft wel iets
 
Mean machine... ;)

Knap model geworden, eenvoud siert deze wagen.
Je mag er terecht trots op zijn.
 
Mhhhmhhh...
What a nice looking lady...
Wanneer gaan we een ritje maken? ;)

Groetjes,
Kurt
 
Less is more :) mooi model geworden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan