Hoofdsponsor

Nu verkrijgbaar op de webshop: Balsa hout en diorama basissen

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Om mijn gamma diorama materialen verder uit te breiden heb ik een eerste kleine levering op punt staan van balsa hout. Deze zullen bestaan uit plaatjes van verschillende diktes (1 tot 5 milimeter), en ook profielen (vierkante en ronde) van verschillende afmetingen. Ik verwacht dat de levering tegen eind deze week rond moet zijn en op de shop zal staan.

Ik ben ook bijna klaar met het ingeven van de verschillende soorten diorama basisjes uit mdf die ik reeds op beurzen mee had, deze zouden tegen dan ook online moeten staan.

Er komt nog meer aan, dus houd het forum goed in de gaten ;)
 
binnekort is je nieuwe camionette alweer te klein :D

goed bezig met uitbreiden ;)
 
Ik denk dat ik nog wel wat kan bij steken hoor ;) beetje bij beetje wordt de zaak groter, zoveel is zeker :D
 
Je webshop is mooi aan het uitbreiden. Staan er nog geen boompjes en struikjes op het programma? Het is niet zo makkelijk om mooie boompjes te vinden.
 
Super de webschop begint behoorlijk te groeien dit is goed nieuws voor ons😉
 
Je webshop is mooi aan het uitbreiden. Staan er nog geen boompjes en struikjes op het programma? Het is niet zo makkelijk om mooie boompjes te vinden.

Hey Mr Artex, voorlopig nog geen concrete plannen omdat ik op beurzen vaker grote stands zie met mininatur en zo, in die range van producten zitten veel producten om struikjes, bloemen en bomen te maken als ik me niet vergis. Ik had wel het idee om na te gaan of treemendous makkelijk te krijgen is in België, omdat ik hun producten echt super vind om bomen en struiken te maken. Maar zoals ik zei, nog geen concrete plannen. Wat er nu nog aan komt normaal zijn de producten van deluxe materials welke twee componenten hars is om water na te bootsen. Voor zover ik weet is daar een groot tekort aan op de Belgische markt en ik hoop dat binnenkort te kunnen aanbieden.

Super de webschop begint behoorlijk te groeien dit is goed nieuws voor ons😉

fijn te horen dat je de uitbreiding als een goede zaak ziet Danny, als er zaken zijn die jij nog graag in de shop ziet verschijnen laat me dat dan zeker weten!
 
Woohoo, water nabootsen, staat ook nog op m'n planning als ik eenmaal uit m'n woestijnperiode ben. Zal ik in de gaten houden op je webshop.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan