Hoofdsponsor

1/24 Monogram, Chevrolet Bel Air 1955 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind de two tone erg mooi. zal een mooie wagen worden!

Fred
 
Zonet het allerlaatste onderdeel vastgelijmd. De build is nu officieel ten einde.
Morgen, indien geen regen, de eindfoto's. :D
 
Mooie build, maar er zit wat appelsien-schil op de capot. Of komt dat door de foto ?

Gaat ge er geen vernis op spuiten en daarna polijsten ?
 
Zeer mooi Zillion.
Enkel spijtig van de gietnaad op de bovenkant van de voorvleugel.
 
Beste modelbouwvrienden,

Wet Sellery : Die appelsienehuid komt door de foto en gedeeltelijk omdat de verniss nog nat was op moment van foto-name.
Ik heb er enkele lagen gloss varniss van vallejo opgespoten, polijsten heb ik niet gedaan wegens nog geen polijstsetje in mijn assortiment.

Camaro : Daar moet ik je volledig gelijkgeven. Echter, deze naad is er pas doorgekomen nadat er kleur gespoten werd, daarvoor was hij totaal niet zichtbaar...

Hierbij de eindfoto's van deze - verre van perfecte, maar tot nu toe mijn beste - build. Hou ook in het achterhoofd dat dit nog maar mijn 6de model is dat ik bouw en het nog maar het 2de model is dat ik volledig met de airbrush heb gespoten. Kijk en geniet (indien mogelijk :D ) Graag hoor ik ook jullie bevindingen.

IMG_0181.JPG


IMG_0185.JPG


IMG_0186.jpg

IMG_0188.jpg

IMG_0190.JPG


IMG_0198.jpg

IMG_0208.jpg

IMG_0210.jpg

IMG_0213.jpg

IMG_0219.jpg

IMG_0183.jpg

IMG_0180.jpg

Bedankt voor het meekijken en tot de volgende,

Thomas
 
De kleurcombinatie is zo schoon, ik had nooit kunnen denken dat wit en groen een match zouden vormen voor zo'n auto !
 
Prachtig die auto, ook weeral een prijswinner, en idd zoals Guy net zei, de kleuren passen goed samen.
 
Ik vind een erg mooie wagen geworden. zoals gezegd zijn de kleuren gewaagd en zeer mooi gecombineerd.
Gefeliciteerd met dit mooie resultaat.

Fred
 
Thomas,

Er zijn idd wel wat minpuntjes aan, maar .....

Je moet het zo bekijken:
Iedere build leer je iets nieuws en iedere nieuwe build wordt daardoor beter.
Als ik mijn eerste model vergelijk met de laatste, dan weet ik het ook wel.

Dus niet getreurd.
Op naar de volgende.
 
Dominiek,

Dat is inderdaad heel juist. :D
Dus bij deze zijn we weer met 2 nieuwe wagens bezig. Enerzijds de jullie al bekende Texaco Chevy Truck en anderzijds de (nog onbekende) 1971 Charger...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan