Hoofdsponsor

1/35 Moet er nog zand zijn [wip]

  • Onderwerp starter Hondafan
  • Startdatum
Of krijt slijpen in verschillende geel- / wittinten en dat gebruiken. Samen met bloem of zo.
 
Op de bodem moet uiteraard zand komen.
Nu was ik aan het kijken en kwam ik quartz zand tegen van Bush
Dit lijkt me (op foto althans) best niet slecht om te gebruiken.
echter ben ik aan het twijfelen over de kleur
zou ik dit nemen:
http://www.sjaakshobbyshop.nl/bmz_cache/4/446c93c8e3d3109dc5dc9fb9baabbf47.image.300x300.jpg

of dit:
http://www.sjaakshobbyshop.nl/bmz_cache/c/c01adf23bfd701315a686b7951812366.image.300x300.jpg

Zelf ben ik geneigd om de 2de te nemen.
Of hebben jullie betere zandoplossingen?

Er bestaat ook verschillende kleuren van zand die gebruikt wordt in terrariums en één er van is woestijnzand ..en dat vind ik pas echt:8
 
Ga ik ook eens bekijken dat terrariumzand, weer iets waar ik niet aan had gedacht.
Ondertussen beetje zitten prullen aan de bodemplaat en wat dingen die er op zouden moeten komen.
Zo zou het geheel er dus kunnen uitzien (ale je je fantasie gebruikt en alles afgewerkt bekijkt uiteraard :p )

27430547213_aa9cbe3e61_o.jpg

28044630025_3bd1a69d3e_o.jpg

27430807304_a7c86b1fde_o.jpg

De 3 zwarte bollen op de bodemplaat daar zouden dan nog wat palmboomjes dienen te komen (zodat zoals Beyond aangaf, de waterput niet kan uitdrogen :p )
 
Het idee is wel goed maar zal het niet zo strak op de rand van de plaat zetten, het is natuurlijk nu een nog niet definitief waar alles komt dus aanpassen is nog mogelijk.
 
hoe bedoel je?
iets meer ruimte tussen de rand en de gebouwen bijvoorbeeld?
 
Doet mij ergens denken aan een scene uit 1 van de Indiana Jones films......
 
Doet mij ergens denken aan een scene uit 1 van de Indiana Jones films......

Inderdaad Erwin :D was het niet de Last Crussade ...heb gisteren nog de film Sahara gezien en dacht ook aan deze dio in opbouw ;)
 
elke gelijkenis met bestaande films berust op louter toeval.
Tenzij dat het misschien in mijn onderbewustzijn zou zijn natuurlijk :D
 
Je hebt al een toffe start genomen, Persoonlijk zou ik eerst trachten alle onderdelen te vervaardigen en ze daarna te schikken op de plaat voor je ze verankerd.
Op deze manier krijg je een beter zicht op en kan je nog schuiven tot je tevreden bent met de opstelling.
 
dat klopt volledig.
Nu staat er zoiezo nog niets vast op de plaat hoor, deze moet toch nog bewerkt worden.
 
Om nog een beetje te doen vandaag nog 2 kleine dingetjes gemaakt.
In de garage komt een kleine loading-dock.
Niet dat je er heel veel van gaat zien, maar toch :p
Dat gaat er dus ongeveer zo uitzien:
28035042376_d0fed5ec36_o.jpg

28068594925_dd3d5d7c3a_o.jpg

Ook wou ik ergens een stapel kisten geplaatst hebben.
omdat het me niet echt lukte om mooie kisten te maken, heb ik besloten om eer een stapel kisten van te maken die bedekt zijn met een zeil.
Het zeil zelf was nog niet droog bij het nemen van de foto en moet nog verder afgewerkt worden
27455031974_abf97bda15_o.jpg

27991408671_d17a7c5e5a_o.jpg
 
mooie vorderingen en ben onder indruk grt Pascal
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan