Hoofdsponsor

1/24 mijn gebouwde trucks compleet

  • Onderwerp starter truckmaniac
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
T

truckmaniac

Guest
dit zijn mijn modellen de scania 143H bakwagen is het speciaalst voor me want die heb ik gemaaakt voor me overleden dochtertje
de daf 105xf heeft er een deel mee te maken met de 143H
dan ziet u de kieper apart en achter de trekker



attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Mooie trucks,
ook handig dat je ze gebruikt om de bloemetjes in te zetten.
 
En nog sterkte voor het verlies van je dochtertje.
 
dankje de bloemen waren het idee van me vriendin zelf zou ik meer met staal of hout en zo gewerkt hebben als lading maar wie weet krijgt de r500 een grote lading
 
Mooi en super dat je deze voor je dochtertje hebt gemaakt, dit raakt me echt ...
 
het heeft me wel tranen in me ogen en bloed en zweet gekost maar voor me kleine engeltje doe ik alles
 
Mooie trucks, en ook sterkte met het verlies van u dochtertje.
 
Hey knap gedaan en raakt me diep want zelf heb ik een dochtertje van 2.

Dit geeft het woord modelbouw wel een extra dimensie.
 
Echt mooi en persoonlijke gift van je, het mag gezien worden !!!
 
Dit geeft wel een zeer persoonlijke toets aan je model.
Prachtig hoe je deze combinatie hebt gemaakt, ook al is het gepaard met veel verdriet.
Veel sterkte voor het dragen van jullie verdriet, wij weten hier ten huize Beyond ook wat het is om een kindje te verliezen...
 
dankje allemaal ik heb het verlies hard gevoelt tijdens me optreden in zweden want ik kreeg een telefoontje van me vrouw met niet schrikken maar je dochtertje is overleden bij de geboorte ik ben gelijk van het podium gegaan en heb de eerste de beste vliegtuig naar huis gepakt en ben vanaf het vliegveld al huilende naar het ziekenhuis gereden en was net te laat om even me kleine meid in de armen te kunnen houden
 
Pfffff . harde woorden.

Knap dat je dit verzet in modelbouw. Het geeft een zeer mooie emotionele waarde die onbetaalbaar is .

Zeer knap

Dave
 
ja maar alles wat ik bouw krijgt een speciale betekenis
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan