Hoofdsponsor

1/24 Mercury 1949 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.

Stef-70

Well-known member
Registered
Lid geworden
30 dec 2015
Berichten
139
Hallo vrienden modelbouwers,
Bij deze wil ik jullie mijn nieuw projectje voorstellen, deze keer word het een Mercury van 1949.
Ik ga er wel meteen aan toevoegen dat ik er niet nu direct ga aan beginnen, ik ga eerst mijn bouwplaatske
in orde zetten, AB installeren, Spuitcabine in elkaar knutselen. Maar ik wil vermijden er hier uitgegooid te worden
omdat ik niet actief genoeg online ben en daar ik weet dat jullie graag foto's zien wil ik jullie die niet ontzeggen.
Ik weet nog niet juist welke weg ik ermee op wil, beetje kijken op het wereld wijde web, maar als er mensen zijn
met leuke ideeen zijn die natuurlijk ook altijd welkom, met meerdere zijn we altijd slimmer dan alleen he, lol.
Dit gezegd zijnde, stoppen met zagen en fotookes:

Dit is hem :P

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooi, alleen zie ik de foto's niet.
Kijk eens of de instellingen van je album goed staan.
En heb je de foto's goed opgeslagen?
 
Oeps sorry, en nu? Ik had blijkbaar wijzigingen opslagen niet geklikt.
 
Stef maat niks te zien van uw gerief en uw Merc.
marc
 
Hopla nog een mercury,laat maar komen,benieuwd wat je er gaat mee doen ;)
 
Nu wel ik denk dat het een mooie zal worden
marc
 
Kan het zijn dat deze in de solden zijn?
Dit is namelijk de derde Mercury in korte tijd die hier de revue passeert... :O

Wat niet wegneemt dat dit een mooi model is, en ik ben benieuwd wat je er van gaat maken ;)
Veel bouwplezier :)
 
Haha weet niet of ze in de solden zijn, heb hem via een tweedehands site op de kop kunnen tikken voor nie veel, wat ik tof vond is dat het een 3 in 1 is, zitten 2 motors in, en dat vind ik zeer interessant, want daar heb ik wel verdere plannen mee, kopie van maken voor andere modellen, en ge weet nooit dat er iemand interesse of nood aan heeft.
 
We hebben al 2 verbouwde Merc's gehad, wat mij betreft mag het eens een gewone zijn. Ik volg...
 
Hakken en zagen aan deze modellen :laugh:
 
leuk nog een Mercury,voor wat inspiratie kan je altijd is naar mijn albums gaan kijken,
bij deze ook benieuwd wat je ervan gaat maken.

veel succes,

Yannick
 
NOTE
Op verzoek gesloten, misschien komt deze weldra terug?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan