Hoofdsponsor

loodfolie op 0.35mm en 0.5mm , alsook Gator's Grip Thin Blend

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Dag iedereen,

op vraag van verschillende mensen heb ik een leverancier gevonden die dunne loodfolie verkoopt. dit is ideaal voor het maken van doeken, vlaggen, opgerolde slaapzakken, zeilen.. etc op schaal. Ik voorzie twee diktes, namelijk 0,35mm en 0,50mm dik. De afmeting moet ik nog bepalen maar de kans is groot dat dit een A5 formaat wordt (een half A4 blad). Prijs moet ik nog bepalen na de levering. Ik voorzie dat deze midden volgende week beschikbaar zal zijn.

Daarnaast komt er een restock van Gator's Grip aan en zal ik meteen ook de Thin Blend van dit product in stock nemen. Deze zou dunner zijn en sneller drogen, ben alvast benieuwd. Dit kan even duren, waarschijnlijk een tweetal weken vanaf vandaag (25 mei)
 
Eindelijk iets wat ik nu eens kan kopen bij onze vriend , want op wijn vind ge het niet gemakkelijk meer
en ik heb het nodig voor de kever
Tof ik wacht wel af
Marc
 
dat klinkt weer interessant ;)

echt goed bezig met je product-aanbod ;)
 
Je speelt echt in op de behoeften van de mensen ...dit is gewoon super...blijf echt zo verder doen ;)
 
Ja Burglar als het binnen is laat het maar weten dank voor snelle respons trouwens grt Pascal
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan