Hoofdsponsor

Leopard 2A6 van RFM

ERVARING
gemiddeld ben enkele jaren gestopt nu opnieuw begonnen
BOUWWIJZE
out of the box
BOUWBUDGET
geen limiet
BOUWSTATUS
in progress
COMMENTAREN
ja

Paul

Member
Registered
Lid geworden
19 feb 2024
Berichten
19
Iemand ervaring mee? IK heb probleem met plaatsen transparante onderdelen T12 T13 T15, blijken niet te passen in de voorziene opening in het frame?
Dank bij voorbaat voor de hulp
Paul
 
Ik heb de kit (dan wel in de Ukraïense en Canadese versie) maar ben er nog niet aan begonnen. Zit er geen flash is de weg of zo wat het moeilijker maakt? eventueel met een beetje bijvijlen op de glazige stukken zou het moeten kunnen passen.
 
ik kom nog even terug op deze kit. Zijn er hier nog mensen die met RFM gewerkt hebben? Men had mij gezegd goede kits wel iets duurder dan andere merken. Ben wat ontgoocheld in deze kit. In de brochure staat 83 stuks voor elke track, klopt dus niet mijn tracks zijn te kort, ok kan je bijwerken, je hebt voldoende onderdelen. Het systeem van beweegbare tracks ik vind ik wel goed.. Goed uitgewerkt. Wat vinden jullie van die photo edged onderdelen? Zijn zo klein dat je na het aanbrengen je ze nog nauwelijks opmerkt. Ok is een surplus in feite op het model, maar voor mij hoeft dat niet. Die zaken kunnen ze perfect inbouwen op de gewone onderdelen. IN deze kit passen ook niet alle onderdelen goed samen, wel wat schaaf en snijwerk nodig. Wat vinden jullie de beste merken voor kits? Iemand ervaring met Trumpeter, Bronco? Tamiya en Zvezda ken ik
 
Laatst bewerkt:
kom je veel te kort met je tracks? Als je in stap 3 kijkt heb je daar het spanwiel, wat regelbaar is volgens de tracks? In de latere versies specifiëren ze nog om deze pas te lijmen na het passen van de tracks. Misschien kan je nu nog de verbindingen week maken met extra thin van bvb tamiya, en zo deze nog een beetje bij te regelen. Worst case laat je de tracks bovenaan open waar ze verborgen zijn door de schurtzen en zorg je zo dat de spanning goed staat
 
  • Leuk
Waarderingen: Paul
kom je veel te kort met je tracks? Als je in stap 3 kijkt heb je daar het spanwiel, wat regelbaar is volgens de tracks? In de latere versies specifiëren ze nog om deze pas te lijmen na het passen van de tracks. Misschien kan je nu nog de verbindingen week maken met extra thin van bvb tamiya, en zo deze nog een beetje bij te regelen. Worst case laat je de tracks bovenaan open waar ze verborgen zijn door de schurtzen en zorg je zo dat de spanning goed staat
ok thanks, zal proberen, maar inderdaad is eventueel op te lossen bovenaan. Heb wel extra pads voor de kettingen, zo kan ik die eventueel ook bijplaatsen
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan