Hoofdsponsor

1/350 Instructies Missouri 1/350 Tamiya

Jiver

Sponsor
Registered
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
527
Locatie
Herenthout
Hallo,

Heeft er toevallig iemand bovenstaande plan in zijn/haar bezit om eventueel kopies of scans te maken?

Dank bij voorbaat
 
Mooi bootje, maar deze heb ik niet...
Geef de titel van dit bericht in op Google, de eerste hit die je dan krijgt brengt je naar de site "galaxykits.com" en daar kan je de gewenste instructies netjes downloaden... Heb ff verder gekeken op google, de volgende hit geeft een rechtstreeks download pdf file met instructies plus extra tips waar je kan op letten om dit bootje te bouwen...
Ergens op ons mooie forum is er ook nog een topic die verwijst naar een site waar je alle mogelijke instructies kan vinden, maar deze link vind ik niet direct terug...
In ieder geval succes met download van instructies, en natuurlijk de bouw... ik zie al uit naar het verslag ;)

Groetjes,
Kurt
 
Bedankt voor de reacties.
Ik heb iets te vroeg gejuicht want blijkbaar gaat het over een oudere kit (1985). Dat zal niet zo simpel gaan, denk ik.
 
Hier kun je de instructies downloaden.

De kit is uitgebracht in 1984 en werd tot vijf maal toe opnieuw uitgebracht, laatstelijk in 2012 (zie hier). De mallen zijn hetzelfde gebleven, er zijn enkel wat onderdeeltjes bijgevoegd in 1985 en later in 2012. Maar als je daar rekening mee houdt, kun je de kit prima maken met de nieuwe instructies. De standaard sprues en de nummers zullen naar alle waarschijnlijk precies hetzelfde zijn in de 2012-uitvoering als in de 1984-uitvoering.
 
Hier kun je de instructies downloaden. ...

...(zie hier)...

Hey Roy, hoe doe je dat eigenlijk om telkens onder de "hier" de bedoelde link eender waar naartoe te plakken?
Was deze morgen ook mijn bedoeling om op die manier snel een link door te sturen ipv telkens ellenlange tekst af te rammelen... :))

Groetjes,
Kurt
 
Hier kun je de instructies downloaden.

De kit is uitgebracht in 1984 en werd tot vijf maal toe opnieuw uitgebracht, laatstelijk in 2012 (zie hier). De mallen zijn hetzelfde gebleven, er zijn enkel wat onderdeeltjes bijgevoegd in 1985 en later in 2012. Maar als je daar rekening mee houdt, kun je de kit prima maken met de nieuwe instructies. De standaard sprues en de nummers zullen naar alle waarschijnlijk precies hetzelfde zijn in de 2012-uitvoering als in de 1984-uitvoering.

Zeer bedankt voor de link, intussen had ik de juiste manual gevonden. Al moet ik toch even vermelden dat de laatste versie(1991 Missouri) weinig overeenkomst toont wat betreft gietramen. Ik moest voor mijn collega een kit gaan ophalen die hij op 2dehands had gekocht. We hadden op dat moment geen idee over welke versie het ging. Natuurlijk vonden we gemakkelijk de manual van de laatste versie. Ik had het gedeelte van het plan met de lay out van de gietramen bij me toen ik de kit ging afhalen, om te controleren of alles aanwezig was. Wel, er waren onderdelen die ik kon herkennen, maar de gietramen van de 1985 bouwdoos(Want die is het) zijn kompleet anders. Nu, dit ter info. Belangrijkste is dat de kit Kompleet is en dat we de juiste manual hebben nu. Nogmaals dank voor jullie hulp.
 

Thnx Beyond, ik heb gisteren van Roy en Ron ook deze uitleg gekregen in de shoutbox
En door voorgaand blauw woordje durf ik nu ook gerust zeggen dat het mij nu lukt om linken door te linken...
Nogmaals thnx voor de uitleg...

Groetjes,
Kurt
 
Hulp van de nachtdienst :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan