Hoofdsponsor

1/35 IGUANA PSB 2-28

ERVARING
* ik bouw al iets langer hoe goed ik ben hangt van het project af.
BOUWWIJZE
out of the box
BOUWBUDGET
op kosten van een ander
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
ik heb een dik vel
Ziet er erg mooi gespoten uit ondanks alle hoekjes en kanten
veel druk, weinig verf. klinkt ongewoon maar voor mij werkt het voor dit soort projecten.
Bijna 150 ml grond verf, nu wachten tot hij goed is uitgehard.INGUANA-27.jpgINGUANA-28.jpgINGUANA-29.jpgINGUANA-30.jpg
 
Als ik met veel druk en weinig verf spuit heb ik vaak een ruw resultaat doordat de verf overal rond wervelt en dan ergens half droog land.
Maar ik ga het proberen te onthouden om het nog eens te proberen zo. Ik spuit wel vooral synthetische lak en dat droogt nogal snel.

150ml is wel heel erg veel amai maar het ziet er wel erg strak uit!
 
En wat is veel druk ? Ik zet hem nu op 20 psi. Bij meer krijg ik makkelijk spetters. Maar dat zal misschien aan mijn techniek liggen :unsuree:
 
Dit project met 2.2 bar, gebruikte verf is vallejo surface primer nato green onverdund.
Is wel een nieuwe fles, als ze een tijdje open is voeg ik er de vallejo airbrush thinner bij voor de juiste consistentie.
 
Ik kom niet hoger dan 1,2 1,4 en soms 0,5 en zo heeft iedereen zijn manier om te spuiten maar staat inderdaad lekker strak in de verf Jan
 
Een ferm beest in wording. Eens de roosters zullen geaccentueerd zijn, zal hij er nog beter uitzien.
 
Geeft gelijk een mooi beeld hoe het voertuig er 1/1 uit moet zien.
Ben benieuwd naar vervolg.
 
Mooi, als model toch :winking:

Zijn de wit/rode arceringen verf of decal?
 
Voor mij is hij af, gebouwd op vraag
Voor mij was het een reuze project zowel op gebied van grote en stukken en tijdsduur.
Ik vind elke keer als ik foto's maak wel iets dat ik nog zou kunnen verbeteren of de volgende keer toch anders zou aanpakken.
Maar het was een mooi ervaring en ik houd wel van een uitdaging.

INGUANA 52.jpgINGUANA 53.jpgINGUANA 54.jpgINGUANA 55.jpgINGUANA 56.jpgINGUANA 57.jpgINGUANA 58.jpgINGUANA 59.jpgINGUANA 60.jpgINGUANA 61.jpgINGUANA 62.jpgINGUANA 63.jpg
 
Een mooi en machtig beest geworden (y)

Ik heb ooit zo'n spel eens aan het werk gezien en dat is echt indrukwekkend.

Grtz.

Luc:cool:
 
Mooie verwering zonder overkill.
Geweldig gedaan.
 
Voor mij is hij af, gebouwd op vraag
Voor mij was het een reuze project zowel op gebied van grote en stukken en tijdsduur.
Ik vind elke keer als ik foto's maak wel iets dat ik nog zou kunnen verbeteren of de volgende keer toch anders zou aanpakken.
Maar het was een mooi ervaring en ik houd wel van een uitdaging.

Bekijk bijlage 435517Bekijk bijlage 435518Bekijk bijlage 435519Bekijk bijlage 435520Bekijk bijlage 435521Bekijk bijlage 435522Bekijk bijlage 435523Bekijk bijlage 435524Bekijk bijlage 435525Bekijk bijlage 435526Bekijk bijlage 435527Bekijk bijlage 435528
Verschiet van de grootte van dat gevaarte. Uniek project. Mooi resultaat. Willy.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan