Hoofdsponsor

1/800 HMS Victory schaal onbekend [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

amazone

Well-known member
Registered
Lid geworden
25 dec 2008
Berichten
4.896
kon het niet laten maar heb dan tog een kid van de victory gekocht.

wil mijn fijne motoriek ook wel eens testen op deze kid

002_zps1b16c2f8.jpg

001_zpsbb97cf18.jpg

ze is 90 mm over de stevens en ijgelijk een schilder model want veel onderdelen zitten er niet bij maar lijkt me weer wel leuk om te doen .
 
Da's wel heel klein, Amazone. Ga je die nog terugvinden tussen al die reuzediorama's van je? Of wordt het een dio van de slag bij Trafalgar?
 
hoi steven inderdaad petieterig schaal zal ergens rond de 1:800 liggen ik zal mijn vergrootglas al maar boven halen. zal het deze keer wel kunnen gebruiken :)

wat ik er juist mee ga doen weet ik nog niet mischien gewoon op zijn voetje of tog een onderplaatje maken zo ze presies in het water licht. moet ik nog eens bekijken
 
heb ze eerst in de grondverf gezet en daarna heb ik het dek nog kunnen schilderen. moet zeggen dat dit wel klein genoeg is voor mij.
het dek heeft helemaal niets weg van de victory maar ga niet beginnen schratsen aan dit ding :wink:

004_zpsba7fe70c.jpg

voor het dek was maar 1 kleur voorzien namelijk bruin en daar moest je volgens de tekening alles mee schilderen op het dek.
dat kreeg ik tog niet over mijn hard om deze mooie dame dit aan te doen.

008_zps6f45627a.jpg

morgen verder met de schilder werken van de romp
 
Hela, staan er nu geen carronades op het voordek?

800px-68carronade.jpg
 
Leuk kitje Dirk :)
Benieuwd wat je er van kunt maken.
 
thx

ja steven ik weet het het dek heeft niets weg van de echte victory het is voor mij te klein om dit gaan te veranderen daarom laat ik het zo. maar ze hadden wel een beetje meer moeite kunnen doen vind ik bij het maken van het dek.
 
de romp is klaar

001_zpsf5715e42.jpg

006_zpsa62f8502.jpg

volgende zijn de masten
 
Waar heb je die reus gevonden om je model vast te houden Dirk.
Normaal zijn jou modellen van een aanzienlijke omvang^^

Knap geschilderd zo klein!

Fred
 
thx ;)

zeilen en masten
morgen nog wat bijwerken waar nodig de dicals van de spiegel en de vlaggen en een laag matte vernis er over.

001_zpsbdaa8a96.jpg

002_zps76d7b955.jpg
 
zat geen touwwerk bij en ik ga niet al mijn haar uittrekken hoor erwin en met dat van jou ga ik ook niet ver geraken ;)

mischien eens met een colecte bus rond gaan op de forum dag voor wie zijn haar wil doneren voor dit schip :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan