Hoofdsponsor

1/48 High elf Army (Citadel Miniatures)

  • Onderwerp starter Asiemoagelis
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Asiemoagelis

Guest
Hey , ik ben samen met Nicob12 aan een warhammer army begonnen en toen we dit beslisten hebben we de set island of blood gekocht, en nico ging skaven (zoals je hier ook kan zien in het skaven album) spelen en ik high elves.

Op aanraden van nico heb ik me hier geregistreerd en kom ik volgende week mee naar de ledendag.
ik kna nu nog geen foto's posten omdat ik pas ben aangemeld maar ik ga hier ook foto's van mijn leger plaatsen.

grtz

Jürgen
 
High Elven hé, daar heb ik er enkele van liggen, maar de figuren die ik heb zijn minstens 20 jaar oud, dus deze zullen nu wel niet meer te vinden zijn denk ik...
Als ik eens tijd heb zal ik eens zoeken en er foto's van nemen...
 
Hey , ik ben samen met Nicob12 aan een warhammer army begonnen en toen we dit beslisten hebben we de set island of blood gekocht, en nico ging skaven (zoals je hier ook kan zien in het skaven album) spelen en ik high elves.

Op aanraden van nico heb ik me hier geregistreerd en kom ik volgende week mee naar de ledendag.
ik kna nu nog geen foto's posten omdat ik pas ben aangemeld maar ik ga hier ook foto's van mijn leger plaatsen.

grtz

Jürgen
Jurgen...gewoon zorgen dat je ...ik denk 10 berichten hebt geplaatst ...en dan kunnen die foto's in overvloed komen.....:D:D:D
 
Hehe, ik had blijkbaar nog enkele foto's staan van mijn oude werkjes (is wel van +20 jaar geleden :wub: )

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Beyond.......dit zijn wel oldtimers.......:D......maar wel prachtige figuren...top man...verborgen talenten zo te zien...;););)
 
Doet me denken aan lord of the rings en Hobbits Yes ,kan ik me wel in vinden om te bekijken,schilderen dat is een ander paar mouwen.
 
Beyond.......dit zijn wel oldtimers.......:D......

Het zijn inderdaad oldtimers, sommige figuren zijn meer dan 25jaar oud :D
Toen waren ze nog in metaal, nu zijn ze bijna allemaal in plastic....
 
Het zijn inderdaad oldtimers, sommige figuren zijn meer dan 25jaar oud :D
Toen waren ze nog in metaal, nu zijn ze bijna allemaal in plastic....
Beyond......Nostalgie he.....:8......die metalen waren toch mooi...de vooruitgang ....gaat snel he...;)...in ieder geval ik vind ze supper;)
 
idd hele mooie figuren , beetje jaloers zelfs :) heb ook hier en daar oude figuren liggen, maar die zijn vooral van bloodbowl :)
en geen high elves lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan