Hoofdsponsor

1/35 het paterke [wip]

Kevin

Well-known member
Registered
Lid geworden
31 dec 2011
Berichten
677
dit heb ik al even liggen, en ben hier een tijd geleden al aan begonnen, maar vind nergens mijn foto's terug van voorgaande stappen...
een klein stukje, waar nog wel wat werk aan is... het stuk dat reschtstaat op het tafeltje ga ik mss opnieuw en zelf maken... hier moet een schoteltje aankomen te hangen met een olielampje.maar deze is al 3keer afgebroken en drm deze maar later zelf maken...

de pij van de pater is voor het ogenblik klaar... daar blijf ik momenteel af en zal wel zien wat het geeft als het gezicht en handen etc gedaan is.

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.php
 
ziet er al goed uit. Veel plezier met de rest
 
Mooi paterke, Kevin. Ik vind de stof wel wat grof gegoten voor deze schaal, aan de mouw had ik dat wat bijgewerkt want de voet die je toevoegt is dan weer heel gedetailleerd. Denk er wel om dat hij de punt aan zijn veer zou breken als hij al die sms-taal zag...
 
Mooi paterke, Kevin. Ik vind de stof wel wat grof gegoten voor deze schaal, aan de mouw had ik dat wat bijgewerkt want de voet die je toevoegt is dan weer heel gedetailleerd. Denk er wel om dat hij de punt aan zijn veer zou breken als hij al die sms-taal zag...

Waar aan de mouw bedoel je? Zie het zo niet op de foto? Het is algemeen wel een groffe gietmal geweest idd... weet niet van wat merk dit was.. er zat niets bij...
 
Laatst bewerkt:
vanavond nog geprobeerd iets van het boek te maken dat de pater aan het schrijven is... voorlopig best tevreden want het is toch klein en zo klein schrijvenkan ik nog niet :D

attachment.jpg
 
Schoon boeksken, Beatus van Liebana had het niet beter gekund. Ik bedoelde dat de stof nu de indruk geeft dat ze aan de mouw naar binnen omgeslagen is. Nu komt alleen de hand naar buiten, terwijl de stof zo hangt dat je nog een stuk binnen in de mouw zou moeten kunnen kijken. Voor een 1/35 spuitgietkit zou dat acceptabel zijn, maar deze lijkt me wat groter. Wat ik dan doe is met een mesje de figuur verder uithollen.

attachment.jpg
 
Aah ok, zie wat je bedoelt.. idd dit is niet zo diep daar moet ik idd wat aan doen... bedankt voor de opmerking, had er nog niet aan gedacht van dit te doen... :)
 
als het toegestaan is wil ik graag mijn stoeltje nog bij schuiven.
Het boek is alvast de moeite om te lezen :)
Als je een nieuwe lamp maakt zou ik ook de staander opnieuw maken, hij lijkt wat aan de grove kant in vergelijking met de rest van het meubilair.

je bent zeker goed bezig.
vgr Marc
 
Klein schrijven is zo geen probleem , maar ik kan het niet lezen :laugh::laugh: Neen man knap werk ik zou het vast en zeker niet beter kunnen, als ge dat gewoon ziet zal het nog beter zijn een foto laat alles zien
Marc
 
Mooi figuur Kevin ! de kleuren vind ik er goed uitzien. leuk gedaan ook dat miniboekje.
Wat voor schaal is dit figuur ?

Misschien kun je in plaats van een olielampje een paar dikke kaarsen neerzetten ?

Have fun thumbsup_zpsq1yrw5jr.gif
 
onze sean connery uit " the name of the rose " is een leuk figuurtje , heb die ook al reeds in mijn collectie !!!
Blijf volgen .;)

grt Nicolas
 
Ik zit al een tijdje te bedenken dat als ik dit figuurtje ooit vind ik er zelf een boekje voor maak .
heeft iemand soms een idee waar ik het vinden kan en op welke schaal het is ?
ik schat zo op de foto's afgaande dat het een 54mm figuurtje is
alvast bedankt en vr gr van Lode
 
Aha, nu weet ik ook wat merk het is :) als ik het kocht zat het gewoon in een zakje, dus was een afgietsel van het metalen... @thebombus, heb er ook al aan gedacht om er een decal of iets dergelijk op te zetten, maar ben nog op zoek of er zo geen bestaan, want ik weet niet of ik degelijk kan printen zodat het er nog wat leesbaar uitziet... @petervandijk, kaarsen is mss ook geen slecht idee, ga dit zeker ik het achterhoofd houden :D @marcw , ja die dtaander zoubik zowieso opnieuw maken, de lamp is wel ok zoals ze is :)
 
ik zal es een poging wagen (zonder garanties natuurlijk )
maar mijn moto indachtig ........if i have not yet done it , i'll try and maybe it will work
we zien wel
 
Mss een idee voor je boek. Je kan een foto verkleinen op maat en deze afdrukken en dan 4 laagjes transcryl erover. Daarna papier er afhalen. Dan heb je een soort decal over die je op het boek kan plakken. Tis maar een gedacht.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan