Hoofdsponsor

1/72 French Cuirassiers [DONE]

  • Onderwerp starter frederik1985
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
He Frederik ik haal mijn foto's op via Photobucket dit is voor mijn persoonlijk de gemakkelijkste manier...
 
Ja heb er nu op mijn profiel gezet,maar kan dat niet in een topic plaatsen.
 
Ah denk dat ik het gevonden heb,moet 10 posts hebben.
 
Ziet er veel belovend uit, goed geschilderd !!!
 
Goed begin Frederik....doe verder zo.;)
Hier kan iedereen van iedereen leren.:D
 
Zonder te willen kritiseren heb ik twee kleine opmerkingen.
1 neem je tijd om alle gietnaden te verwijderen.
2 is het waarschijnlijk ook, maar het lijkt me een beetje bandwerk. Ook al bestaan er regimenten met de zelfde kleur paarden elk paard is anders.

toch goed bezig.

Grtx Jan
 
Ja klopt van die gietnaden,heb nog dozen liggen van andere merken,die lijken beter gegoten,airfix ziet er momenteel het slechtste uit volgens mij.
Van die kleuren dacht ik ook het zelfde,idd dit regiment mocht enkel donkerbruin kleurige paarden hebben met als grijze paarden voor de trompetters en een wit paard voor de officier. voor de donkerbruine kleuren zie ik niet veel opties,buiten miss een paar witte vlekken bij te doen,maar vind dit riskant.
Heb je ervaring met napoleonic figuurtjes?
En nu het volgende bandwerk, de rijders zelf! :-)

Groetjes

Fre
 
Hey Fre, neen nog. Niet ben een (prettig gestoorde) figurist.
Volgende Tip, donker bruin bestaat in x aantal variaties, twee kleuren konstant mengen of nat in nat geeft al genoeg verschillen die het geheel breken zonder afbreuk te doen van de voorop gestelde kleur.
Welke verf gebruik je.

Grtx Jan
 
Mooie processie, maar gietnaden voorzichtig afschrapen met een mes. Gebruik je acrylverf ?
Doe zo verder.
 
Ja idd acrylverf de potjes verf die bij de doos van slag van waterloo staken en revell email colar, goeie tip om wat te mengen,kga woensdag eens zien om wat extra kleuren bij te kopen, mijn shop is maar 2x per week open gedurende 2uur,of weet er iemand nog een winkel tss vlaamsbrabant en limburg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan