Hoofdsponsor

1/72 Eerste projectje, Spitfire (Revell)

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mathiask

Guest
Omdat dit toch mijn eerste voltooide projectje kan noeman, hierbij mijn eerste. Ik weet het, in vergelijking met de rest van het forum is het vrij amateuristisch, maar natuurlijk ben ik hier om ieders kennis te stelen he!

Het gaat hier om een basiskitje van Revell, inclusief verf. Het verven heb ik op een - naar mijn mening - goede manier gedaan voor een eerste keer en ben er dan ook vrij trots op haha. Ik zou echter, met de kennis die ik nu heb denk ik alweer een beter resultaat neerzetten. Vooral het glas heb ik foutief gelijnd, wat resulteerde in lijm die aan de binnenkant ophoopte. Daarnaast heb ik enkele decals er niet opgeplakt, het was voor mij prutswerk en zo heb ik enkele decals - door slordigheid - verloren. Ach ja, volgende keer beter !

Wazige foto's zijn helaas het gevolg van een slechte camera. Tijd voor een nieuwe!

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Hoi,

Het ziet er goed uit, zeker voor je eerste project, succes met het volgende.
 
Voor een eerste model ziet het er niet slecht uit. Ik heb deze Revell kit ook een paar keer gebouwd :

picture.php


picture.php


picture.php


Als ge "tips & truuks" wilt, start dan een bouwverslag over uw volgend project, we zullen u met plezier helpen ^^
 
Bedankt. Zoals reeds gezegd, ik heb al heel wat geleerd. Mijn nieuwe projectje krijgt een topic als ik eindelijk tijd vind om er weer verder aan te werken. Hier heb ik al reeds wat technieken toegepast, en het was in het algemeen een slechte set om in mekaar te zetten omdat niets paste. Tsja, als je je setje niet wilt weggooien ondanks dat het niet past, dan leer je ook automatisch dingen he !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan