Hoofdsponsor

1/24 corvette c6 '05 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25

Krutje

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 feb 2015
Berichten
162
hallo, ik heb weer een nieuwe discussie gestart van een corvette.
hier is het begin van de corvette
attachment.jpg

en dat is de achterkant (onderkant)
attachment.jpg

en dit is het geheel van wat ik al heb gemaakt
attachment.jpg

en dit is de achterkant (bovenkant)
attachment.jpg

en dit is een moeilijke deel ijzerstaafjes aan de achterkant hangen
attachment.jpg

en dat was het wat ik al heb gemaakt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hele goeie start die je gemaakt hebt. Zo te zien heb je keurig het bouwplan gevolgd.

Doe rustig zo verder en dan komt dat helemaal goed. ;)
Heb je toevallig ook een fotootje van de Corvette die je aan het maken bent? Er bestaan namelijk meerdere versies :)
 
ja ga ik dat een keer doen
 
Laatst bewerkt:
Het zal een C6 zijn denk ik, omdat er staan '2005 Corvette'; zoals het nu eruit ziet, zou het ook een C5 kunnen zijn (en is er dan in 2005 een copyright-overeenkomst met Revell afgeslopen).

Als het een C5 is, kan ik foto's maken van onderdelen of stukjes, ik heb zelf namelijk ook een C5.

Ik kan alvast zeggen dat de bouw er mooi en verzorgd uitziet; enig puntje van aandacht: ik weet niet hoe de instructies het tonen, maar de linker beschermkap van de motor hoort recht te zitten. Het is een kunststof kap die je er simpel af kunt halen en terug kunt klikken, bijvoorbeeld als de bougies moeten worden vervangen.

Hoe dan ook, leuk om te zien dat het modelbouwvirus je niet heeft verlaten! Hoe oud ben je inmiddels?
 
Ja Krutje die zou ik ook wel eens willen zien en ge zijt goed bezig hoor
Marc
 
Nog een aardigheidje ik heb altijd de dozen bijgehouden , maar dan krijg je zo een hoop karton bijeen , en wat heb ik nu gedaan al de afbeeldingen op de bovenkant van de doos ( Boxart noemen ze dat ) uitgesneden de onderkant gewoon recht gesneden en de bovenkant in silhouette uitgesneden en allemaal in mijn hobbykamer tegen de muur gehangen , ik zal er eens een foto van maken
grt
Marc
 
Mooi bezig.

nog veel bouwplezier
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te zien dat je deze ook op het forum zet Krutje :)

@allen, het gaat om de '05 Corvette C6
 
Nog een aardigheidje ik heb altijd de dozen bijgehouden , maar dan krijg je zo een hoop karton bijeen , en wat heb ik nu gedaan al de afbeeldingen op de bovenkant van de doos ( Boxart noemen ze dat ) uitgesneden de onderkant gewoon recht gesneden en de bovenkant in silhouette uitgesneden en allemaal in mijn hobbykamer tegen de muur gehangen , ik zal er eens een foto van maken
grt
Marc

Als je de boxart wil bijhouden zoals de echte verzamelaars dan knip je niets uit maar maak je de zijkanten los (nietjes) en plooi je het geheel naar binnen waarbij elk recht stuk één hoek overlapt. In die nieuwe hoeken steek je dan het bouwplan en het geheel eventueel nog in een enveloppe of een plastieken kaftje.
Kan een serieuze collectie worden.
 
Heb ik gedaan maar het begon eenngrote hoop te worden en ik heb het grootste deel van vroeger sorry wegegooid
Marc
 
(coache ik ben 8jaar) dank u iedereen zal vandaag nog wat aan verderwerken
 
Laatst bewerkt:
Hey Krutje dat weet ik daarom vind ik dit zo knap wat jij doet echt geloof me , als ik zo oud was als jij dan deed ik ook modelbouw maar ik bracht er toen niet veel van terecht hoor
Ik ben maar even verder gegaan over die foto's vanop de dozen
Ik kijk nu wel uit naar uw volgende fotokes
Flink bezig hoor
Marc
 
Wat 7 jaar ? wow das knap hoor. toen ik die leeftijd was en mijne modelbouw deed amai !
was meer lijm dan plastiek ^^ gelukkige bestaat daar geen foto materiaal meer van :D

ik ben benieuwd naar het resultaat. alvast goed bezig.
 
Ik kom ook maar even kijken wat je van deze wagen gaat maken.
 
Hier zijn de foto's dat jullie vroegen
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

sory het waren de verkeerde foto's
en ik ben nog bezig
 
Laatst bewerkt:
Dacht al dat ik die foto's al eens gezien had ;)
Binnenkort verder werken?? ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan