Hoofdsponsor

1/35 Building a ruin [wip]

Philipson

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 sep 2011
Berichten
534
Het zal nog wel even duren voor dit een echt dio wordt, maar de ruine is alvast voor 99% af. :-)

AIMG_3390_zpszu3ndvfn.jpg
 
heel mooi en blij dat ik niet meer alleen ben word een mooi dio grt Pascal
 
Ola zeer mooi start hier ga je hier nog extra puin aan toevoegen of niet,dit zou echt direct een meerwaarde geven....
 
Ziet er een mooi begin uit...goed bezig,ik blijf zeker volgen !
 
Ja Danny, ik zal denk ik wel moeten, maar dat moet een keer ik een "grote kat" heb voor derop en wat figuren. :-)
 
Stof en puin ontbreekt inderdaad nog.
Bij deze: als er volets ofte luiken op straat liggen dan zal je ook moeten maken dat die ergens aangehangen hebben en dat zie ik niet direct aan het raam.
Klein detail maar heel belangrijk.
 
heel mooi, wat heb je gebruikt voor de takken van de klimopplant?
 
Kgeloof dat dat mini-natuur heet en het is effectief klimop.
 
Och mannen als ik dit prachtig tafereel bekijk moet er nog veel gebeuren en Rome is ook niet op 1 dag gebouwd he , ik wacht liever af om het dan goed te bekijken in ieder geval ziet het er veelbelovend uit
grt
Marc
 
Merciekes!
Zou ik onderaan rechts, op het dichtgemetste raam een verordening kleven? Een propagandaposter vind ik een beetje cliché. Wat denken jullie van een verordening? Of beter niks?
 
Ik zou dat raam zo houden maar wat houtstructuur geven of baksteen structuur ofzo
Ziet er verder al wel mooi uit, benieuwd naar meer.
 
verordening of propaganda was er nu eenmaal en jij beslist de context van het geheel blijft allen goed grt
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan