Hoofdsponsor

1/24 Bugatti T50 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Wow Stef prachtig
Wat had je in gedachte voor uw volgend project ?
Marc
 
Mooie Bugatti geworden.
 
Hoi marc, dank je voor het compliment.
Voor het volgende heb ik weer een oldtimer in gedachte, maar deze keer american style, jaren '50 '60,
type corvette of musclecar, lijkt me leuk om daar eens te proberen iets aan om te bouwen.
Stef.
 
Dank je voor de complimenten heren, leuk om te horen dat jullie hem mooi afgewerkt vinden, heb mijn best gedaan, is ondertussen al een kleine 20 jaar geleden dat ik nog eens een model in elkaar knutselde.
Stef
 
Stef ik vind uw werk mooi man,dergelijk model is soms moeilijk om bepaalde dingen te gaan verven,ook omdat je de kennis nog niet had.
Gelet op die feiten vind ik dit toch wel een zeer geslaagd model man,mijn complimenten.
 
Voor iemand die al een hele tijd niet meer heeft gebouwd en druk lerende is, is dit een opmerkelijk goed resultaat. Ga zo door en je maakt binnen de kortste keren de mooiste modellen.

Interessante keuze trouwens, deze zie je niet vaak gebouwd worden.
 
Mooie Bugatti geworden en eens een kit van een ondergewaardeerd merk.

Als je van plan bent deze na een tijdje terug aan te pakken dan zou ik je aanraden om vooral de zwarte carosserie delen meer te doen blinken door bijv. vernis. Nu staat hij er maar mat bij en Bugatti's moeten blinken.
Zeker ook het dak aanpakken want aan de rechterzijde ligt een lelijke veeg en iets wat op een spat verf lijkt.
 
Meningen mogen verschillen en vaak ben ik het met Erwin eens, nu eens niet wat de glans betreft.

Door de schaalwerking zal een 1/1-versie die hard blinkt in het klein niet zo hard blinken. Te vergelijken met zwart dat voor het oog lichter wordt. Ik vind het fluweelachtige resultaat juist erg realistisch overkomen.

Wat de veeg en pukkel op het dak betreft, sluit ik me wel bij Erwin aan.
 
Thnx voor de comments heren kan ik altijd wat uit leren, Wat de veeg betreft, deze is mijn eigen schuld geweest, er was een kleine kras in de lak, ik had gedacht het te kunnen retoucheren door er voorzichtig met een penseeltje weer wat verf over te strijken (niet dus :8), maar uit fouten leert men he, dus zoiets zal me geen 2 maal overkomen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan