Hoofdsponsor

Betere verzend opties voor de webshop (goedkoper voor jullie)

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Dag iedereen,

ik heb een contract gesloten met een bedrijf dat een verzendservice aanbiedt met Bpost, PostNL, DPD en DHL. Doordat zij veel kleine klanten (webshops zoals de mijne) samen verzamelen kunnen zij met het totale volume aan verzendingen een goedkoper tarief onderhandelen bij de verschillende verzendbedrijven. Dit komt jullie ook ten goede uit, gezien ik de verzendkosten op de site aanzienlijk kan verlagen nu. Dit zal wel enige tijd in beslag nemen voordat ik alles zal kunnen instellen zoals het hoort, de bedragen kunnen nogal verschillen van land tot land en tussen de verzendbedrijven onderling.

Indien je van plan was te bestellen, stuur me anders een berichtje dan spreek ik met jou eerst de juiste verzendkost af zodat je niet teveel betaalt bij je bestelling op de site.

groeten
Steven
 
Steven wat ben jij toch een toffe gast ik zal er zeker aan denken hoor
Marc
 
Marc die molotow stiften die zal ik normaal ook binnenkort geleverd krijgen. bedankt voor de tip daarvan nog, lijkt me idd een heel goed product. dit weekend hoop ik de werken in mijn huis af te ronden, zal dan eindelijk es kunnen kijken voor die decal bladen ook :D
 
Klinkt goed.

Over decals gesproken, kan je graffiti-decals op schaal 1/72 in je assortiment opnemen? Of bestaat dat niet? Ik heb er liggen voor 1/35 maar die passen niet zo goed op de huidige projecten.
 
Klinkt alvast zeer goed!
maar kan je nog veel goedkoper verzenden dan nu? lijkt me haast onmogelijk voor die bedrijven om dan nog enige winst te maken.
Ik hou alvast je site in de gaten want die stiften boeien me ook wel en dan kunnen we gelijk de test doen wat mogelijk is qua verzending.
Maar zoals altijd probeer je de beste service te bieden naar je klanten toe, kan ik alleen maar toejuichen en zeggen dat je sterk bezig bent man.

Veel succes ermee makker.
 
Hey Tim, ik zeg niet dat het zoveel gaat schelen, maar als er een euro af kan of anderhalve euro, dan is dat alleen maar goed denk ik.
 
Dat is gesproken he , ja want die prijzen swingen soms de pan uit , vanuit China moet je niks betalen en dan soms vanuit Nederland 7,5 € voor iets op te sturen
Nu las ik gisteren als je bij Lidl iets koopt online kost de verzending dan weer maar 2,5€ daarom kan ik er dikwijls niet aan uit
Grt
Marc
 
en qua levertijd ga je hetzelfde blijven? Want er zit nu een tussenpersoon bij?
 
en qua levertijd ga je hetzelfde blijven? Want er zit nu een tussenpersoon bij?

Nee hoor, dezelfde levertijd. Het idee is dat alle barcodes voor de pakjes die wij versturen door de centrale firma worden gekocht waardoor de prijs daalt per barcode. dus nog steeds gewoon met Bpost of PostNL
 
ahja, op die manier. Ik denk dat ik het snap :D
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan