Hoofdsponsor

1/72 Belgish Hawker Hurricane MK I Early (Airfix) [!]

D

Draken35

Guest
Hier is de nieuw kitje van Airfix; OOB.
hur66.jpg


hur67.jpg


hur68.jpg


hur69.jpg


hur70.jpg


hur71.jpg


hur61.jpg
 
Dat is weer een "kleine" schoonheid Draken.
Mooie schilderwerken zoals altijd.

Mark
 
Schitterend werk wat mij vooral interesserend is hoe je zo mooi de cammo hebt geblend of komt door verschillende waches die het vliegtuig heeft gekregen.
 
Ferm resultaat Draken...mooie washwerk ook..!!

Grtz yves,
 
Hey Draakje,

Je bent terug van weggeweest, en hoe kom je terug... man, da's een heel schoon vliegtuigje. Prachtig opgelicht en schilderwerken verzorgd tot in de puntjes, dit zoals we al gewoon zijn van je. :)
Misschien een kleine opmerking (als je dit al zo kunt noemen), op de linkervleugel vind ik persoonlijk dat ene luik ietsje teveel opgelicht, of komt dit door de lichtinval of flash van het fototoestel??
Hoe dan ook, dit zal zeker een trekker zijn op de tafels, ik vermoed dat je de nationals in Affligem in het achterhoofd hebt?? :)
 
Prachtig gedaan vind ik...
Ik ga nog wa blijven oefenen!!
 
Bedankt allemaal!

Wel, de techniek gebruiken is: wit primer, dan Gunze verfen. Na gloss vernis, decals worden geplaats. Gloss vernis "once again"; dan oil wash; matt vernis en eindelijk gebruik van Tamiya pastels.

Swaken, ja één van de panels was teveel opgelicht. Korrectie werd gemaakt na foto's: met een wattenstaafje het excess of pastel was uitgetrekt.

Ik zal het kit in Tienen zondag meebrengen... En wat betreft Affligem, normaal ja, zal ik daar zijn...
 
Hey,

Mooi, dan vermoed dat wij elkaar gaan zien in Affligem :)
Naar Tienen kom ik niet daar het van de weekend Mobexpo is te Sint-Niklaas, een expositie van alle soorten modelbouw, waaronder ook onze statische bouwkunsten.
 
zeer mooi resultaat,
de nieuwe Airfix kits van de laatste tijd zien er echt fantastisch uit, zeker op het gebied van details en cockpits.
heb deze kit ook al een tijdje geleden gekocht, kan amper wachten om het in elkaar te steken :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan