Hoofdsponsor

1/35 Belgische Grenadier 1914 (JMD Minitures)

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Thierry

Guest
Haaaaaa! Eindelijk heb ik begrepen hoe ik een foto in mijn post kon plaatsen... ik ben nogal vrij traag met nieuwe dingen :D

Ik ben sinds gisteren ingeschreven en ik heb beloofd om foto's van mijn modellen te laten zien. Dit is dus mijn laatste project die volledig afgewerkt is. Normaal gezien ben ik meer actief op het vlak van militaire voertuigen maar dit is een uitzondering. Ik heb dit figuurtje geschilderd voor de 8O jaar van mijn grootvader en ik heb het hem gisteren op zijn feestje als cadeau gegeven. Om de kleren te schilderen heb ik uitgebreid gebruik van mijn aerograaf gemaakt. Dit figuurtje is 95% met acrylverf geschilderd. Als er vragen, commentaren of kritieken zijn... arzel dan niet om hier enkele woorden achter te laten.

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

Thierry
 
Thierry maak je die naamplaatjes zelf of worden deze aangekocht,wat het figuurtje betreft klasse geschilderd.
 
Hey Danny,

Dat naamplaatje heb ik bij "Mister Minit" laten maken. Het heeft me wat gekost (ongeveer 25€) maar dit is een uitzondering aangezien dit voor een cadeau was! Ik denk niet dat ik de naamplaatjes altijd daar gaat laten maken anders moet ik zeker een bijbaantje vinden :D
Anderzijds vind ik dat het wel heel mooie eruit ziet....

Thierry
 
Hallo Thierry, ziet er goed uit.
persoonlijk had ik enkele dingen anders gedaan denk ik, maar voor sommige heb ik ook een kleine schroef los.
heb wel enkele vragen.
1 gebouwd direct uit de doos of veranderingen aangebracht.
2 grote van de figuur.
3 5% olie denk ik, waarom.

zal de figuur denk ik wel nog eens een paar keer bekijken, een oordeel velen of opmerkingen geven aan de hand van foto's is altijd moeilijk.

Grtx Jan
 
Hallo Thierry, ziet er goed uit.
persoonlijk had ik enkele dingen anders gedaan denk ik, maar voor sommige heb ik ook een kleine schroef los.
heb wel enkele vragen.
1 gebouwd direct uit de doos of veranderingen aangebracht.
2 grote van de figuur.
3 5% olie denk ik, waarom.

zal de figuur denk ik wel nog eens een paar keer bekijken, een oordeel velen of opmerkingen geven aan de hand van foto's is altijd moeilijk.

Grtx Jan

Dag Jan,

Deze figuur is 100% uit de doos gebouwd en is ongeveer 8 cm groot (alhoewel de handelaar zegt dat hij in de 54mm categorie valt...). Eigenlijk zei ik 95% met acryverf geschilderd omdat ik enamel voor de knopjes en ook pigmenten voor de metaalkleur van de accessoires en het verweren van de schoenen en van de kleren gebruikt heb.

Bedankt voor je interesse!

Thierry
 
Potverdolme, net gras gekocht bij Conrad zie ik op jouw site een pracht en goedkope manier om gras te maken van touw!
 
stekkestim, hou ons op de hoogte als ge zo'n machine hebt, heb ook interesse!
grt nicolas
Wel binnenkort is het wellicht ook mogelijk in metaal! Ik ben volop aan het kijken naar een machine om in metaal te graveren/frezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan