Hoofdsponsor

1/18 BBI/Elite Force Apache UH64-A US army [!]

karel47

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 sep 2011
Berichten
441
deze 1/18 apache heli was een natte droom die uitkwam, voorlopig is hij nog origineel maar ben van plan hem gans uit te werken ... kwa detail kan er nog heel wat verbeterd worden
heeft iemand er notie van of er in deze 1/18 scale ook upgrades te krijgen zijn , moest je wat weten weet het te zeggen


the real thing

8tfy.jpg
aesu.jpg
aieq.jpg
574z.jpg
pno2.jpg

lqcz.jpg
0ax3.jpg
dit geld vooral in Battle het eerste en laatste wat je van een apacheheli te zien krijgt
hofc.jpg
de latere versie UH64-D Longbow
es95.jpg

jhyd.gif
xodh.jpg

nog een volledige doorsnede
k4h0.jpg
 
het model van Elite Force - Extreme Detail Series 1/18 - lengte 91cm en ongeveer 5kg

7jiv.jpg
2n7m.jpg
kzwy.jpg
vkju.jpg
whyz.jpg
v9d8.jpg
3uoh.jpg
9tqj.jpg
 
wat shots in de tuin gemaakt, door zn grote komt hij hier ook zeer goed tot zn recht

u9jo.jpg
oquk.jpg
rs8k.jpg
vnfq.jpg
yluz.jpg
v8o5.jpg
h800.jpg

in affligem dit weekend er wat aan werken , de gun uitboren , de luchtinlaten naast de cabine openmaken kortom de echtheid wat accentueren ... hier en daar wat antennes erop etc

geniet van deze tread

bedankt om jullie aandacht !
 
Ferm beestje Karel;)

Ik heb die hier staan op schaal 1/32 van Revell en deze is ook niet echt klein.

Ga zeker de veranderingen volgen.

Grtz.

Luc8)
 
vandaag begonnen de pods uit te boren en de gun onderaan, geeft al veel beter zicht , nog wat antennes en andere schaaldetail erbij
 
Zo dat is een flinke! Benieuwd wat je er van gaat maken!

P.s. het is een AH-64A! (A van Attack ipv U van Utility)
 
Die zijn echt wel goed van BBI.

Ik heb 2 maanden geleden deze blackhawk nieuw kunnen kopen : http://www.youtube.com/watch?v=QceFWSt5Tb0
Probleem is dat BBI bijna niks meer maakt en figuren zeldzaam en duur geworden zijn, zeker als je ze uit de VS wil importeren (waar ze ook nog maar enkel te vinden zijn).

Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken :-)
 
Ik heb er de F-16C van, op dezelfde schaal, en ook deze is redelijk goed, op details na uiteraard.

Ik ga er niks aan veranderen want zo blijft de waarde ervan enkel maar stijgen ;-)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan