Hoofdsponsor

1/350 Amphibious Transport Dock U.S.S. New York (LPD*21)[wip]

JohnA

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
541
Ik ga m'n Harder & Steenbeck Evolution in dienst nemen, voor de U.S.S New York. Binnenkort de eerste stapppen voor de U.S.S New York.
 
Ben werking forum wat kwijt. U.S.S New York.LPD 21 komt hier aan.
 
Klinkt als een mooie bouw, maar wacht even met posten tot je er foto's van kan tonen. Dat zit onder "Gallery" en "my albums".
 
er was vandaag op national geographic een aflevering van mighty ships over dit schip.You know just saying ;)
 
Er was : zal te laat zijn dus, niet gezien, maar begin model komt. Van bij Domino. Door medische omstandigheden vertraging opgelopen, maar weer contact gehad met Domino, komt in orde.
 
idd via proximus tv maar je kan terug kijken via replay tv
 
Vanochtend voor 8u u al in AZ ST-Augustinus in Veurne voor nog onderzoeken. Deed geen deugd aan m'n skelet! Thuisgekomen, beetje recup en begonnen Windows Essentials 2012. In de hoop dat die idd compatibel is met m'n Win 10 Pro. "Resize Pictures", cf Win XP, had zoiets nodig voor m'n modelbouw. Nu zopas bevestiging (het werkt idd) dat deze functie (onder andere werkwijze natuurlijk, kunnen ze bij Microsoft een makkelijke werkwijze niet behouden???), op m'n Win 10 Pro werkt !!! Nu 1e foto van m'n album USS New York proberen hier te krijgen. Is lang geleden en m'n concentratie is allesbehalve wat het was, dus, effe geduld aub?
 
attachment.php
 
OK, gelukt ! Heeft me vele dagen deduurd of foto's van m'n Sony smartphone (m'n Wiko die gesneuveld is in m'n moto ongeval was ZEER veel makkelijker !) terug te vinden op PC. ... . Nu kan ik eindelijk foto's verkleinen en hier op ons forum krijgen !!!!!! Ok, nu gaan we vooruit !

Dus met deze U.S.S. New York start ik.
 
Geduld zat John :) maar een mooi schip zo te zien.
 
hoi.
ik zet mijn foto's via gsm in mijn albums en nadien via pc open ik ze dan pas in een pagina.
zo hoef ik niet steeds te verkleinen .
dit werkt zeer snel.
weet niet of andere dit ook doen ?

dat was offtopic sorry...

in ieder geval ga ik de build volgen, lijkt me een aantrekkelijk schip.

dave
 
Hi Dave, Ik heb een PC met FM1 Socket AMD A8-3870APU met 8GB DDR3 Ram onder Win 10 Pro, dus vrij antiek. Ik begrijp totaal niet hoe je resize Pictures omzeilt. Of je hebt een nieuwere OS dan ik? Off Topic, weet ik niet. Is jou werkwijze in een Win versie later dan Win 10Pro ingebouwd, misschien dan wel... . Misschien weten modurators meer raad? Of is dit een nieuwe off-topic "probleem" of "weetje"?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan