Hoofdsponsor

1/48 Albatros D.III [wip]

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.318
Ooit moet het er van komen, ik ga een vliegtuig bouwen :)
Dit kitje heb ik een tijdje geleden van iemand overgenomen om ooit eens te bouwen in een verloren weekendje, is tenslotte een weekend editie wat op de doos staat :O
Er is nog niet veel aan gedaan buiten wat schilderwerk om.

DSC_0088.jpg

De verschrikkelijk grote inhoud van de kit.
DSC_0087.jpg

Voorbeeldje van hoe al het houtwerk is geschilderd wat in de cockpit komt.
DSC_0086.jpg
 
Nee dank je totaal geen interesse in Evil.
Is inderdaad een leuk kitje zover ik hier verstand van heb.
 
Mooi toestel, enne succes, je zit al op de helft van het weekend! :P
 
Erg mooi toestel, een van mijn favoriete toestellen. Als ik mij niet vergis heeft Revell deze kit ook gereboxed, met andere markeringen.
Spijtig dat je het niet in de groepsbouw plaatst, maar dat is ieder zijn eigen beslissing natuurlijk.
 
Verbeek niet zo bijdehand :laugh::laugh: maar het is wel een eenvoudig uitgevoerd kitje dus even afkicken voor mij :)
Ik zit nu te denken om deze van Roden aan te schaffen een grotere schaal dus meer plezier maar ben niet echt bekend met de kwaliteit van dit merk..

Danny zal best kunnen dat Revell deze ook heeft, kijk meestal niet zo naar vliegtuigen.
Maar een groepsbuild van vier jaar??????????????????? ik wil geen echte bouwen hoor :laugh:
 
Maar een groepsbuild van vier jaar??????????????????? ik wil geen echte bouwen hoor :laugh:

Lijkt me wel een uitdaging Ron voor iemand met jouw bouwkwaliteiten...;)

Grtz yves,
 
Ik ben bezig met die Siemens van Roden, echt goed vind ik ze/deze niet.
Kan je natuurlijk wijzen op die van Wingnut Wings, maar dat is niks voor jouw.
Je bent, volgens eigen zeggen, geen vliegtuig bouwer dus wil ik je er ook niet verslaafd aan maken aan deze pracht kits! :)
 
Verbeek ik zo eens gekeken bij Wingeding en de Albatros is daar niet echt veel duurder dan de Roden, ok moet hij wel door de douane heen glippen :)

Ondertussen niet stil gezeten en de binnenzijde van de Albatros afgemaakt, ziet er niet echt super uit op die close up foto`s, gelukkig in real life ziet het wel goed uit ook al zullen er enkelen kleuren niet kloppen.
Alvast een ding opgestoken en dat is dat het houtwerk wel een stuk lichter mag.

DSC_0092.jpg

DSC_0094.jpg

DSC_0096.jpg
 
Nou Ron, als je interesse heb in die Wing, moet je het me laten weten.
Als je de inhoud wil zien en de kwaliteit van deze Wings, (ik heb nog geen Albatros), en je woont in de buurt van Dordrecht ben je van harte welkom.
Ik vermoed dat ik binnen kort nog wel een kitje of zo er bij besteld.
Misschien een idee om deze, als je er ook een wil, mee te laten liften?
 
Helaas woon ik niet echt in de buurt Verbeek, mijn bed staat in Winterswijk :( wel jammer want anders hadden we wel eens lekker kunnen lullen over onze hobby.
Dus helaas is meeliften ook geen optie.

Ik zit nog steeds met verbazing naar de foto`s te kijken, en dan wel die gekke kale plekken in de munitiebakken terwijl die er helemaal niet in zitten, zal wel wel een digitale error zijn?
 
Schoon vliegeding Ron, en dit resultaat in een half week-end ;)
Heb hier een Fokker DR.I liggen die ik gewonnen heb op de ledendag laatst, zal deze misschien wel eens maken de komende vier jaar :D

Zou toch leuk zijn mocht je deze inschrijven in de groepsbouw, tijd speelt toch geen rol? :))
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan