Hoofdsponsor

1/48 Viper Mania update 19/12/2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

markske

Well-known member
Registered
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
1.605
Hallo ik weet men andere F-16 is nog niet klaar of ik ben er al met een nieuw topic.
Aangezien men andere traag vorderd wegens spuiten,decals en drogen ben ik hier maar aan begonnen.

Waarom viper mania,
Ik heb hier nog 7 wacko vipers liggen dus waarom er geen drie op de plank leggen.
De bedoeling voor mij is dat ik ze tegen november zou klaar hebben voor een wedstrijd maar of het gaat lukken is iets anders natuurlijk.

De kits waar ik ga aan beginnen.
1_DSC_9614.jpg
Eén F-16C wordt gebouwd zoals hij op de doos staat.
Dit is wat er al gebeurd is aan al de drie F-16.
1_DSC_9615.jpg
De andere F-16C wordt omgebouwd naar een A model block 15 van de belgische luchtmacht en krijgt tail art.
1_DSC_9616.jpg
De CJ(block50)versie wordt een turk en ook met special paint op de tail.
1_DSC_9617.jpg

Ik ga jullie niet alles uitleggen van verschillen tussen de block nrs anders zou ik hier lang zitten te typen.
Het is vooral motor en electronica gebaseerd in de staarten zit ook verschil.

Mark
 
Laatst bewerkt:
Dat noem ik nog eens een project !!!! Drie kits tegelijk : een trio-bouw :D
Schaal 1/48 ?

Veel succes Markske cute

Groeten

Pascal
 
ziet er fantastisch uit en tigermeet prints interesseren me ook dus ga je volgen
 
@Pascal
Inderdaad ze zijn alle drie 1/48

Een kleine update van deze bouw.
De tussen stand.
De eerste viper is al deels klaar.
1_DSC_9620.jpg
1_DSC_9621.jpg
Zo en nu verder werken aan de andere twee.


Mark
 
Weer een beetje verder gedaan.
Zo staat de block 50 er nu voor dit wordt degene met de rode staart.
(de tape erop is voor te weten welke F-16 het is)
1_DSC_9675.jpg
Naast de andere viper.
1_DSC_9676.jpg
1_DSC_9677.jpg
Zo en nu proberen voor de derde even ver te krijgen.

Mark
 
@ExSerCo.
Het zijn twee verschillende types.
Er zit niet al te veel verschil op maar het is maar om zeker te zijn zodat ik geen verkeerde onderdelen ga lijmen op de andere.
Voor de kleuren nadien is het ook geen probleem aangezien ze toch dezelfde kleuren krijgen.

Mark
 
Mooi project markske
Ik heb een 1:72 liggen en ik vind het persoonlijk wat klein.
Als ik nog zou vliegtuigjes in elkaar knutselen dan zou het ook schaal 1:48 zijn of groter.

Ik volg u op de voet :D
 
Mark,
ik bedoelde het niet negatief, maar een beetje laconiek.
 
Dit project gaat even in de ijskast wegens te druk met het werk en privé.
Eens alles onder controle ga ik hier mee verder gaan.
Ik krijg de laatste tijd gewoon niets meer afgewerkt (denk een klein dipje,of de intresse in dit project een beetje kwijt:s)

Maar ik ga zeker de draad terug opnemen heb nog te veel intresante modellen liggen om gewoon te laten liggen.
Ga eens proberen of de intresse terug komt met een bak van vroeger met een propeller.

Mark
 
Mark,
ik denk dat iedereen wel eens in een dipje zit...... over het algemeen ga ik dan iets totaal anders gaan doen en de eerste interesse komt gewoon terug.
 
Markske, als je het te druk hebt dan kan je idd best alles een beetje in de frigo zetten. Als je té veel wilt gaan doen dan loopt het toch mis.

Bij mij is het hier net hetzelfde. Ik weet momenteel niet waar m'n kop staat door het drukke gedoe en daardoor kom ik niet meer aan bouwen toe en kan ik me de komende dagen maar amper vrijmaken om eens door het forum te struinen.

Doe maar rustig aan en we zien je wel weer ten gepaste tijde op het toneel ...euh forum... verschijnen.


Droop
 
Ik kom zeker terug hoor.
En zal blijven kijken op het forum.

Mvg Mark
 
Hoe staat het met de vorderingen, ik ben eigenlijk een beetje benieuwd naar het spuitwerk.
 
Op de moment gezien de situatie geen vorderingen.
Maar eens alles terug in orde laat ik het zien.

Mark
 
Heb eindelijk nog iets kunnen doen aan één van de drie vipers.
De block 50(turk met rode staart) staat klaar om morgen hopelijk zijn eerste verf te ontvangen.
Dit is de situatie op de moment.
1_DSC_9896.jpg
1_DSC_9897.jpg

Dus morgen hopelijk meer pics maar dan met verf op de viper.

Mark
 
Ik ben reuze benieuwd hoor :k
Heb je de canopy's ook in de sols+ of een andere tint gegeven??
Ik zag geen foto's of uitleg over de canopy.
 
@Dirk
Ik heb de canopy niet behandeld.
Je hebt de keuze om een getinte of gewoon clear te gebruiken ze zitten beide in de kit.
Ik heb nog nooit met produkt op de canopy gezeten maar denk dit wel eens uit te proberen.

En die uitleg van de canopy sorry maar heb dit gedaan terwijl men dochter lag te slapen en had er niet meer aan gedacht om fotos te nemen^^

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan