Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw HMS Victory van Michiel [wip]

Het zijn de laatste loodjes , maar in dit geval wegen ze niet zo zwaar .
Roerbeveiliging (ketting) :
attachment.jpg

Reserveankers:
attachment.jpg

Dienstboten:
attachment.jpg

Sloep aan davids:
attachment.jpg

Veiligheidsnetten op boeg:
attachment.jpg

Reservekanons:
attachment.jpg

De takels van de hoofdankers:
Ik wacht nog op besteld ecru-kleurig touw voor de ankers:
attachment.jpg

De "Union Jack" op de boegspriet :
attachment.jpg
 
Laatste jobke:
Hoofdankers :
attachment.jpg

Schip is klaar en...verkocht , volgende week is ie weg .
Dag Victory :
attachment.jpg

Tijd voor iets anders ...:8
 
Heel mooi werk wat je hier hebt laten zien. Bijna jammer om deze te verkopen..
 
Zeer netjes gedaan.
Ik ga hier regelmatig komen kijken als ik aan mijn Victory begin.
 
Hoi Michel,

Netjes gemaakt, straks krijg je nog spijt dat je de victory verkoopt.
 
Nog enkele opnamen van het eindresultaat.
Ik heb de BH niet strikt gevolgd en hier en daar een kleine nuance toegevoegd . Het model is bewust zonder zeilen alsook de koperen bepantsering heb ik achterwege gelaten. Ik ben er effectief zo'n 2 jaar aan bezig geweest . Spijtig dat de anderen die hier ooit mee begonnen zijn hebben afgehaakt , van groepsbouw was totaal geen sprake . Met dank aan de enkelen die mij af en toe steun gaven met mooie opmerkingen .
Problemen heb ik nooit gekend ondanks het feit dat dit mijn eerste bouw van een model is .
Ik heb nog een paar andere modellen liggen wachten ,dat zal nog een tijdje duren denk ik , de goesting is wat weg .
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hey,

Wauw, da's het woord... :)
Ik ben van die zwijgzame volgers mlaar nu wil ik wel een post zetten, want dit is echt af...:)
Daar mag je gerust fier op zijn, deze verdiend meer of een ereplaats, knap werk man. ;)
 
Machtig,een genot voor het oog.
Dat de goesting een beetje weg is kan ik begrijpen na de inspanningen die je geleverd hebt om dit project tot een goed einde te brengen.
Efkes uitrusten kan geen kwaad.
Maar weet dat je naam bij het korte lijstje kan toegevoegd worden van al die dit schip ooit afbouwden.
zodra je een nieuwe bouw start, mag je mij opnieuw bij de schare kijklustige volgers rekenen.
vgr Marc
 
het is een mooi resultaat geworden, nu maar hopen dat er nog velen zullen gaan volgen die deze mooie kit af gaan bouwen, er zijn er per slot van rekening voldoende mee gestart.
 
Het is alleen maar prachtig Michiel. Ik zal jouw verslag zeker gebruiken als ik weldra weer aan de mijne begin... en ja inderdaad jammer dat het niet echt een groepsbouw is geweest (ik ben hierbij door omstandigheden 1 van de schuldigen)

In elk geval... mooi resultaat. Ik hoop dat je zin er snel terug is!!!
 
Dank jullie wel voor de waardering !:)
Ik ben vollop bezig met opzoekingen betreft mijn volgend model " HMS Triton " Een Brik uit 1790 schaal 1/60 . Ik begin hierover wel een nieuwe topic .
Groetjes

>>Evel Knievel : schip is niet meer in mijn bezit , dus dat zijn zorgen voor de koper ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Michiel54, ja, ik ben ook bij diegene die "afgehaakt" hebben maar het moest of ik had een afschuwelijk iets gemaakt. Dit door mijn uitputting, relatiebreuk, depressie... en al de rest wat er bij komt.

JIJ HEBT EEN PRACHTIG SCHIP GEBOUWD WAAR JE ENORM TROTS OP MAG ZIJN!!!!

Maar met tijd zal je mijn bouwwerk hier ook kunnen volgen en bijsturen door je expertise, want die komt er ! (Heb de romp pakketten zelfs in reserve omdat ik aanvoelde dat het slechter ging met me toen...).

Groetjes, John
 
Bedankt Danny .
Hopelijk gaat het nu goed met John en is er weer tijd voor hobby ! ;)
 
Dat is gewoonweg knap gedaan, ik lig nog altijd stil met de bouw, moet nog beginnen schuren aan de spanten en durf er niet echt aan te beginnen,het za nog wel komen denk ik
 
Bedankt eekhoorn , hopelijk komt de zin en de durf om er tegen aan te gaan ! :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan