Hoofdsponsor

1/65 Korean Turtle War Ship van Young Modeler 1:65 [wip]

Ah dank je voor dit antwoord. Dat is wat ik dacht dus dat ze er stomp tegenaan zijn gelijmd. Maar hoewel stomp is de oppervlakte toch groot ivm de kopse kanten van de latjes..
 
Pascal, had even een pauze nodig met de houtbouw.
Beide schepen, de Turtle en de Creole zijn weer binnen handbereik.
Alleen nog even op de werktafel, waar alleen nog een figuur (Tyranide) in de afwerkingsfase zit.
 
Een heel poosje afwezig geweest zie ik. Inmiddels is dit schip al geruime af en staat ze in de vitrine.
De eindfoto's heb ik van Fotoemmer kunnen plukken, dus mocht er interesse zijn kan ik die binnenkort wel plaatsen.
Alvast eentje hier.

Fin_Turtle_001.png
 
Mooi plaatje geworden Wim....

heb je ondertussen nog watanders gedaan of ga je wat anders doen.

Grtz Ed
 
Goed je terug terug te zien Wim.
Het model ziet er mooi afgewerkt uit.
 
Wondermooi , dit heb je voortreffelijk gemaakt proficiat
Marc
 
welkom terug, ik ben ook benieuwd naar de eindfoto's
 
Speciaal zo'n schip, nog nooit gezien, ziet er prachtig gemaakt uit.
 
tof bouwproject, laat de foto's maar komen, ben er wel benieuwd naar om wat meer te zien.
 
Prachtig schip geworden, proficiat!
Laat de foto's maar komen.
 
Welkom terug Wim :)
Eindresultaat ziet er goed uit van deze Turtle ;)
Verwen ons gerust met wat meer foto's :))
 
Prachtschip, en intrigerend dus we willen meer.
 
Bedankt voor het welkom terug :)
Kom vooralsnog weer eens een kijkje nemen, bouwen komt wel weer als mijn kamer weer op orde is.

@Ed
Behalve dit schip heb ik aan modelbouw niet veel meer gedaan. Ben wat aan het schilderen geweest met Warhammer en heb een vuurtoren in papier gemaakt. Ben privé en op het werk ook heel druk geweest.

En nu de foto's. Er is veel discussie over de bovenzijde van het schip, het bewapende deel met de punten. De één zegt dat dit door het gewicht nooit volledig gedaan kon zijn, terwijl de ander overtuigd is dat dit wel volledig bepantserd was. Ik laat de waarheid in het midden, bewijzen zijn er niet en daarom heb ik mij laten leiden door wat ik mooi vond - volledige bepantsering.

Fin_Turtle_001.png

Fin_Turtle_002.png

Fin_Turtle_003.png

Fin_Turtle_004.png

Fin_Turtle_005.png

Fin_Turtle_006.png

Fin_Turtle_007.png

Fin_Turtle_008.png

Fin_Turtle_009.png
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan