Hoofdsponsor

1/72 rf-4e phantom tigermeet afgewerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

ruben

Guest
hier nog een rf-4e phantom die ik heb afgewerkt is niet helemaal zoals het hoort en decals sluiten ook niet overal naadloos maar goed is een leerproces en volgende keer proberen we beter he

1_rf-4e_phantom_tigermeet_005.jpg

1_rf-4e_phantom_tigermeet_004.jpg

1_rf-4e_phantom_tigermeet_003.jpg

1_rf-4e_phantom_tigermeet_002.jpg

1_rf-4e_phantom_tigermeet_001.jpg

oh ja de 'antenne' die op de neus hoort is ook verdawenen en wist niet goed hoe ik die moest vervangen
 
Hey Ruben,

Je Phantom ziet er mooi uit Applaus Applaus Applaus Is hij schaal 1/48 ?

Alleen het landingsgestel staat een beetje vreemd, of komt dat door de foto ?

De antenne kan je vervangen door een stukje van een speld, of je kan een holle naald nemen en daar een speld insteken.

Puik werk, mooie aanvullling voor je collectie cute

Groeten

Pascal
 
nee in 1:72 ja landingsgestel staat beetje verkeerd maar goe
 
Hey Ruben,

Als je in 1/72 een antenne wil maken kan je ook gewoon een stukje "sprue" verwarmen en uitrekken.

Ik vind het een flinke prestatie dat je op die kleine schaal zo'n mooi model hebt gebouwd.

Groeten

Pascal
 
Best goed gelukt...een kleine tip, de volgende keer dat je canopy's moet verven mss eerst een grondlaagje leggen met de binnenkleur van de cockpit. Dan voorkom je dat bijv. je geel 'doorlatend' is.

Verder vind ik 'm heel geslaagd
 
Ik vind 'm ook wel best geslaagd.

Met het aanbrengen van de decals ben je wel een tijdje zoet geweest, niet? :D

Misschien toch de volgende keer wat meer aandacht besteden aan het landingsgestel en dan komt het helemaal goed.



Droop
 
waren eigenlijk niet veel decals aangezien ze bv een hele vleugel of staart of zijkant bestrijken dus 1 voor een ganse vleugel maar met die grote decals is het ook niet alles natuurlijk al moet ik zeggen dat deze decals, van daco, heel goed meevielen om mee te werken

de schaal vind ik op zich wel wat klein maar ja kocht de bouwdozen in een speelgoedwinkel met enkel bouwdozen van vliegtuigen in schaal 1:72 maar denk dat ik in het vervolg toch grotere schaal ga nemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan