B
bzguy
Guest
Naast de Ford Bronco (zie hier ben ik ook bezig aan deze Jaguar XK-E cabriolet.
Het is een kit van Gunze Sangyo (kitnummer G-182:1200) :
Reden waarom ik graag meerdere modellen tegelijk bouw : zo kan ik makkelijker aan de slag blijven, anders moet je vaak te wachten eer iets droog is etc En ik zit niet graag stil
Op de werkbank staat tevens nog een Honda S800 die ik samen met mijn zoon aan het maken ben
Huidige stand van zaken : bijna af,nog wat kleine details zoals wat weathering van de uitlaat (onderaan), nummerplaat en nog eens grondig nalopen & oppoetsen.
De reden van de tape : carrosserie is net aan chassis verlijmd & moet nog drogen
Algemeen vooraanzicht : vreemde metaal-verf (motip), kreeg er amper wat glans in, zelfs met meerdere laagjes vernis
Achteraanzicht : nog nummerplaat plaatsen, en op alle wielen de borgmoer op de velgen
Het interieur : hier heb ik ook ECHt hout (eikfineer) gebruikt voor het dashboard
Het is een kit van Gunze Sangyo (kitnummer G-182:1200) :
Reden waarom ik graag meerdere modellen tegelijk bouw : zo kan ik makkelijker aan de slag blijven, anders moet je vaak te wachten eer iets droog is etc En ik zit niet graag stil
Op de werkbank staat tevens nog een Honda S800 die ik samen met mijn zoon aan het maken ben
Huidige stand van zaken : bijna af,nog wat kleine details zoals wat weathering van de uitlaat (onderaan), nummerplaat en nog eens grondig nalopen & oppoetsen.
De reden van de tape : carrosserie is net aan chassis verlijmd & moet nog drogen
Algemeen vooraanzicht : vreemde metaal-verf (motip), kreeg er amper wat glans in, zelfs met meerdere laagjes vernis
Achteraanzicht : nog nummerplaat plaatsen, en op alle wielen de borgmoer op de velgen
Het interieur : hier heb ik ook ECHt hout (eikfineer) gebruikt voor het dashboard
Laatst bewerkt door een moderator: