Hoofdsponsor

Forum Wedstrijd ALKETT VsKfz 617 MINENRÄUMER

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij zag ik deze ook op de voorkant van Tamiya magazine staan.Het lijkt me wel een leuke kit om te bouwen,is weer eens wat anders.
Cover-208.jpg
 
En ook hier niet stilgezeten amigo's, vooral heeeeeeeeeeeeeeeeel veel schuren, scharten, krassen, krabben, noem maar op.

En dan uiteindelijk een start naar de afwerking van de reuzachtige wielen, en het plan staat vol fouten!!

sized_DSC06490_zpsd4c4e597.jpg

sized_DSC06491_zps62a0b454.jpg

sized_DSC06492_zps022ba389.jpg
 
Voor een shake-and-bake kit moet je niet bij RPM zijn, die hebben er nog niet van gehoord. Toch knap bezig vind ik.
 
Spectaculair is wel het minste wat je van dit kitje kan zeggen Tom.
Benieuwd naar het vervolg...

Mark
 
Hoed af voor je doorzettingsvermogen. Ik blijf volgen, misschien krijg ik dan ooit de moed om mijne af te werken :laugh:
 
De kit zelf ken ik niet maar als ik collega's hier hoor is die niet echt hoe het hoort.
Toch heb je al een mooi resultaat man. Ben benieuwd naar het vervolg.
Voor wie dit voertuig ook zou willen maken maar tegen de correcties opziet, ik heb zondag op moveleo gezien dat AFV ook een kit heeft. Deze staan toch bekend voor de betere kwaliteit.
 
Ai aiai Tom. Da's een draak van een kit. Sterkte gewenst! Ik heb onlangs hetzelfde model, maar dan van Meng Models gekocht en dat is echt een mooie doos.

Groeten,

John
 
Als je deze voor mekaar krijgt, en zo lijkt het voorlopig, doe ik mijn hoed helemààl af ! Goed bezig makker, doorgaan !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan