Hoofdsponsor

Forum Wedstrijd Sikorsky R-4B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Via de gallery van deze site en ze staan er nog steeds op. Heb er geen idee van hoe ze zijn verdwenen.
 
Informatie
uw foto's zijn automatisch verwijdert van de server omdat je vergeten op "wijzigingen opslaan" te klikken op de overzichtpagina na het uploaden, foto's zullen opnieuw moeten geupload worden.
 
Heb het topic kunnen aanpassen en heb opnieuw de procedure stap voor stap gevolgd. Hopelijk blijven ze nu staan.
Zand er over, het is opgelost.
Met dank aan Walesha en Trobwal.
 
Oef, we zijn eventjes verder.
De beide rotors zijn opgekuist en afgewerkt en de Sikorsky heeft zijn verfjasje gekregen. Boven Olive drab en onderaan Neutral Grey. De decals moeten er nog opkomen maar meer dan een ster en een serienummer moet je niet verwachten.

attachment.jpg

Moet natuurlijk nog allemaal een beetje bijgewerkt worden.

attachment.jpg

Er moeten zeker nog washes op en de cockpit moet nog opgekuist.

Wordt vervolgd.
 
Ja Erwin, dit gaat er hoe langer hoe beter uit zien.
Weerom mooie vorderingen. Gaat helemaal de goede kant uit.
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Ook hier de zaak eens afgewerkt.
Tegenslag bij het plaatsen van de decals vermits deze uiteen spatten van zodra ze in contact kwamen met water.
Heb enkel 2 nationaliteitstekens kunnen redden en dat is dus de enige decoratie geworden van dit toestel.
Heb nog in de restjes doos gekeken of er iets bruikbaars in stak als registratie nummer maar negatief en ik ben niet van plan om ergens een set te gaan kopen en te herbeginnen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Dit is het uiteindelijk geworden en ook deze zal zijn plaats krijgen op mijn vliegveld bij de andere wentelwieken.
Zeker geen prijsbeest en weet zelfs niet of ik deze ooit zal meenemen naar beurzen om op stand te plaatsen maar ben blij dat ik deze gebouwd heb.

The end.
 
Het is een blijft een speciaal en naar mijns inziens wel een geslaagd model Erwin.
Karakteristieke uitstraling van de wentelwiek echt periode typisch.

Mark
 
ziet er toch een mooi toestel uit. mocht het je interesseren, ik heb nog ergens gele nr's 1/72 liggen van een p-51. is wel maar een 5-cijferige code
 
Bedankt.
@Silenoz, bedankt voor het aanbod maar doe geen moeite. Museum modellen zijn ook niet altijd correct wat kentekens betreft. Ik laat het voorlopig bij wat het is en wie weet misschien later vind ik wel iets bij mijn andere modellen wanneer deze ooit gebouwd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan