Hoofdsponsor

Forum Wedstrijd From V1 to Columbia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo de mannen,

Nu de V2 klaar is (wel nog wat delen ophalen later) ben ik vandaag aan deel 3 begonnen van mijn project namelijk de SATURN.
Hier reeds de eerste foto's.

Boxart:
SATURN1_zps22673d13.jpg

Bouwplan:
SATURN2_zpsd762ad02.jpg

Inhoud:
SATURN3_zpsd466d3c5.jpg
SATURN4_zpsceb347dc.jpg

De eerste stappen:
SATURN5_zps223a3fb4.jpg
SATURN6_zps1c7dd3f0.jpg
SATURN7_zps46578586.jpg
SATURN8_zps048ee9d5.jpg
SATURN9_zps30ae2efa.jpg

Dat was het voor vandaag. :)
 
Mooie vorderingen weer Buzzy.
Ik blijf volgen...

Mark
 
Ahh kijk eens de saturn 1B my favorite , dat wordt een afplak werkje , zou ik rustig de tijd voor nemen ..
 
Bedankt mannen.
@Bubblegum: dit word inderdaad afplakken bij het spuiten maar we zijn er nog niet hoor.
Deze kit heeft vrij veel flash en bij het samenstellen merk ik ook op dat niet alles perfect in elkaar past. Dat word dus schuurwerk.
Ik ben nu bezig verstevigingen aan het aanbrengen aan het onderste stuk (golvende gedeelte) Dit word nog wat kunst en vliegwerk om de rondingen van dit stuk te laten overeen komen met de rondingen die op het kleine onderste stuk zitten.
Dat houd de hobby spannend e. :) :) ;)
 
Buzzy,gaat lekker hé ,verzorgde werken dat je toont,heb je vragen over je Saturn,vuur ze af bij onze raket-geleerde Werner Von B.....nee ,bedoel Bubblegum want op ons forum is dit onze raket/ruimtevaart geleerde.
Nog even terug op de V2 mooie strakke camo ,op en top Bro!
 
Goed bezig Buzzy, het ziet er keurig uit.
 
Hey mannen, allemaal al bedankt voor jullie reactie. Ik ga zo snel mogelijk de volgende update geven maar heb het de laatste dagen zo druk dat ik nog niet heb kunnen verder bouwen en de komende dagen zie ik niet onmiddelijk verandering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan