Hoofdsponsor

1/48 Skaven army (Citadel Miniatures)

Zeer mooi !
Hoe zit het met je vriend zijn legertje?
 
hey

de laatste 2 crew members zijn ook klaar :)

1_zps39bdd6b5.jpg

2_zps3adea472.jpg

en de base begint ook stilaan vorm te krijgen

3_zpsa5914c32.jpg

tot de volgende
me nu snel klaar maken om te gaan werken :(
 
en de base begint stilaan ook op zijn einde te lopen

1049801311713465_8828976837274622014_n_zps2f8db94e.jpg
 
Weer mooie schilderwerken Nico.
 
Mooi hoor, met prachtige kleuren ;)
Dat vind ik het leuke aan fantasy figuren, je kan eender welk kleur gebruiken, je kan nooit mis zijn :nowink:
 
Ziet er prachtig uit. Alle kleuren vloeien mooi in elkaar over.
 
bedankt mannen
dat is wel beyond je kunt gelijk welk kleur pakken en daar gewoon mee verder werken en combineren das wel één van de plezante dingen natuurlijk :)
 
en mijn warp lightning canon is klaar :)

10_zps3bb31216.jpg

9_zps69b905cc.jpg

8_zps99713cf9.jpg

7_zps39bc68ca.jpg

11_zpsc51fc5cb.jpg

5_zpscdfb97ba.jpg

4_zpsbdf4bd57.jpg

3_zps0137e9c7.jpg

2_zps574cabe3.jpg

6_zpsd6aa0b46.jpg

1_zps05255ec3.jpg

voila dit is het geworden , ik ben er persoonlijk heel blij mee dat het goed gelukt is maar commentaren voor verbetering mag altijd hoor

ik ben aan het overwegen om het zondag mee te nemen naar bornem en eens mee te doen aan de wedstrijd maar weet niet of het daar wel goed genoeg voor is dus dat is nog wel een twijfel geval wat ik daarmee gaan doen
 
Heel speciaal en heel mooi geworden Nicob12, zeker meedoen want enkel door mee te doen weet je of je kan winnen.
 
Beste Nico het is helemaal mijn ding niet sorry hoor , maar ik vind het gewoon fantastisch overweldigend knap gedaan echt zonder te zeveren ik heb naar uw ganse verslag met open mond gekeken
Man dat is knap ik zou het van mijn leven niet kunnen ook niet zonder mijn handicap ( gedeeltelijk kleurenblind )zo mooi dat het is , ik ga er straks nog een rustig naar kijken hoor
PROFICIAT
Marc
 
Zéér geslaagd model, komt zeer mooi tot zijn recht!

Wat betreft het meedoen aan een wedstrijd? Zeker doen, al was het maar om je model aan anderen te laten zien.
En indien je geen prijs wint de eerste keer, niet denken dat je model minderwaardig is, indien je op een andere beurs meedoet met de wedstrijd heb je misschien wel een prijs mee naar huis. Smaken verschillen nu eenmaal, ook van de jury...
Heb zelf een model staan waar ik, op een grote beurs (!), goud heb behaald, en op een kleinere beurs met hetzelfde model niet eens brons heb behaald...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan