Hoofdsponsor

1/48 Skaven army (Citadel Miniatures)

knap nico..... heerlijk geschilderd en goede kleurencombinatie's...
 
mooie afwerking voor zulke kleine "prutskes"!;)

grt nicolas
 
1 van mijn skaven master moulders is ook klaar
ik heb hier wel geleerd dat ik beter toch efkes kan wachten voor ik alles aan elkaar lijm :laugh:
in ieder geval ik heb geprobeerd voor de (eerste keer) om ook mijn ligt inval van mijn gems ook te laten zien zodat je meer het effect krijgt dat dit toch wel licht geeft (spijtig genoeg zie je het op de foto's niet zo goed :( ).

2013-03-27121017_zpsfd4ba80d.jpg

2013-03-27121627_zps75721efb.jpg

2013-03-27121636_zpsc8c5ae7a.jpg

en op naar het volgende he nu ;)
 
Mooi Nico,ziet er zeer goed uit op zo een kleine schaal. ;)
 
Nico hij is heel subliem gedaan :)denk dat je hele army af is ,het een prachtig spektakel zal zijn ;)ga me ooit toch ook eens van die armys aanschaffen ,ze zijn mooi om te schilderen :D
 
Mooi schilderwerk Nico.
Licht inval in je gems valt best mee, maar zoals je zelf schreef komt het er niet goed uit.

Mark
 
bedankt mannen
interceptor : gelukkige is in het echt wel beter dan op de foto maar voornaamste is dat we wat bijgeleerd hebben en de volgende keer zal het weer wat beter zijn he :)
 
heel mooi nico ik zag hem al op face book .

prachtig schilderwerk hoor
 
Ja, dat is wel de bedoeling hé Nico om uit je voorgaande te leren...;)
Ik kijk al uit naar de volgende figuur in je "army".

Mark
 
eindelijk nog eens een paar uurtjes tijd gehad om nog wat te schilderen :)

en met het goeie weer hebben we de werk tafel naar buiten gebracht ;)

DSC03162_zps02f2c853.jpg

DSC03163_zpsce881fd3.jpg
 
we gaan eens beginnen aan het doomwheel :)

DSC_0428_zps2ac41650.jpg

inhoud van de doos

DSC_0435_zps7c58a4f4.jpg

DSC_0434_zpsda468e1d.jpg

DSC_0433_zps657b234b.jpg

heb al een paar onderdeeltjes in elkaar gelijmd en proper gemaakt om te beginnen verven

DSC_0436_zpsf1faff50.jpg
 
Deze kan ook weer op mijn aandacht rekenen Nico.
Ziet er al veel belovend uit.

Mark
 
ik heb vandaag het houten werk afgewerkt
spijtig zijn er een paar foto's niet goed maar het is een nieuwe camera en heb blijkbaar nog wat oefening nodig :worried:

eerst gestart met een grond laag van een 1-1 mix van mournfang brown en adminstratum grey

DSC_0442_zps9f3dd42d.jpg

daarna gedrybrushed met een mix van 1-4 mournfang brown en adminstratum grey

DSC_0444_zps10ae36ae.jpg

en dan nog een laagje drybrush van adminstratum grey

DSC_0446_zps144898be.jpg

dan vier washes gemaakt van steel legion drab, rhinox hide, castellan green en doombull brow(mix ong. 1-6 verf, water)

DSC_0449_zps2249b112.jpg

dan nog een shade op gezet van agrax earthshade om te verdonkeren
en als laaste de highlights met leadbelcher gedaan op de emblemen en klinknagels

DSC_0452_zps0d5fbbde.jpg

op naar de volgende update hopelijk vinden jullie dit ook een goed begin :)
 
Hey Nico, zeker een goed begin, maar is er nog een gietnaad op het kleinste wiel achter gebleven of hoort dit zo ?
Kleurenspel vind ik zeer geslaagd. Niet overdadig, alles in proportie.
Laat het vervolg maar komen.

Mark
 
Het ziet er zeker heel goed uit Nico :).
Blijft mooi spul.
 
der is inderdaad nog een gietnaad te zien op het wieletje maar heb deze zo gelaten omdat in met die verschillende kleuren wou aantonen dat het allemaal gemaakt is met resten van hout en daarom heb ik die naad heb zoo gelaten omdat het nu de indruk geeft of het twee verschillende stukken zijn die aan elkaar gezet zijn een beetje gelijk het houten werk
 
Bedankt voor jouw visie Nico.
Zoals Wim ook al schreef, het blijft mooi spul...

Mark
 
nog een klein update alhoewel moet ik zeggen dat ik toch wel wat tijd heb moeten insteken om de wielen mooi geverfd te krijgen met al die hoekjes en kantjes :)

ik heb alle metalen deeltjes geverfd met een 1-1-1 mix van rhinox hide, warplock bronze en hashut copper en dit is het resultaat :

DSC_0453_zps52a5c4ef.jpg

DSC_0454_zps6fad5c44.jpg

DSC_0460_zps52a5c4ef.jpg

verbeteringen altijd welkom :)
 
eindelijk nog eens een paar uurtjes tijd gehad om nog wat te schilderen :)

en met het goeie weer hebben we de werk tafel naar buiten gebracht ;)

http://i1311.photobucket.com/albums/s672/nico_vermorgen1/DSC03162_zps02f2c853.jpg

http://i1311.photobucket.com/albums/s672/nico_vermorgen1/DSC03163_zpsce881fd3.jpg

en zo te zien was de drank ook mee buiten!:laugh:
machtig machientje, ben benieuwd naar het eindresultaat, want zoals ik al zei 25mm is een moeilijk schilder afmetingske.

grt nicolas
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan