Hoofdsponsor

1/48 Skaven army (Citadel Miniatures)

bedankt mannen

amazone: de bloodbowl figuren zijn ongeveer het zelfde ze maar die hebben geen wapens hé
wim: je kan alijd nog een doosje bij kopen he :P
 
thx nico het is een heerlijk spel online maar zonder wapens zoals je zegt :)

ziet er wel mooi uit hoor
 
hey maccie:
die borstels ken ik niet dus weet niet of die goed zijn of niet wat ik wel weet is dat die set ongeveer en 3,20 euro kost en mijn goedkoopste borstel kost al 4,50 euro stuk dus denk wel dat daar een verschil gaat in zitten

kwa verf ik koop mijn verf altijd appart omdat de kans er in zit dat bij die starters er wel al eens oude verf kan tussen zitten en als je ze apart koopt ben je ook zeker dat je die verven ook allemaal gaat gebruiken omdat je specifieker koopt en met die starter set kom je toch niet toe dus moet je toch nog extra kopen ik heb voor mijn ratjes 11 verschillende verfjes op het moment dus

kwa set raad ik u best de island of blood aan deze zijn twee starters legers, skavens en high elf hier zitten voor de prijs van 78 euro al 74 figuren in dus dat is al een goed begin ook zit er een rule boek in (moest je het ooit spelen ) dit is wel een kleiner formaat maar normaal kost dit ook ong 60 euro plus zitten er nog een paar extra's bij maar niet echt om te schilderen.
http://www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp?catId=cat530002a&prodId=prod850019a
als je naar een specifiek leger gaat ben je best met een battalion maar dan mag je toch rekenen tussen de 75 tot 115 euro naar gelang welk leger je neemt

hoop dat je hier wat meer te weten gekomen bent
 
knappe figuurtjes... de kleur van hun harnas is knap gelukt...
 
hey

ik heb toch nog een verandering gedaan ik vondt dat de kleur van mijn harnas en wapens niet echt het zelfde kon uit zien dus heb ik deze wat aangepast en heb ik geprobeert om het wat een oude gebruikte look te geven . graag had ik wat feedback gehad wat jullie het beste (mooiste) vinden oude of nieuwe versie

1-1.jpg

2-1.jpg

3-1.jpg

ik heb hier voor gebruikt
citadel eshin grey
vallejo model wash light rust
vallejo model wash dark rust
citadel evil sunz scarlet
laaste twee foto's zijn zonder flits da hed ik beter nie gedaan :$
 
Nico, je schilderkunsten zijn blijkbaar in orde. Het ziet er goed uit (allebei) maar welke is nu de "nieuwe" en welke de "oude" ?
Mij komt het nu over alsof de rechter bloed op zijn zwaard heeft hangen ? Of moet dit roest vorming voorstellen ?
Het licht inderdaad veel aan de belichting waar mee je de foto's hebt gemaakt of je een duidelijk onderscheid kunt maken of niet.
Zoals reeds geschreven, qua schilderkunsten ziet het er niet slecht uit, zelfs goed (zo'n kleine figuren...:8)

Mark
 
Ziet er inderdaad goed uit hoor, misschien juist een randje metaal aan de zwaarden, daar waar ze geslepen worden?
 
interceptor: op de bovenste foto de rechtse is de nieuwe versie foto's zijn inderdaad niet zo goed:worried: maar er is op het moment niet
meer uit te halen met het camera'tje dat ik nu heb ben aan het sparen voor een nieuwe maar kost toch ook weer wat he
eigenlijk is beiden de bedoeling zowel het roest vormige als de bloedplekken die er op te zien zijn.

beyond: dat rand je heb ik er opgezet maar niet duidelijk genoeg, misschien eerst de bloedplekken en daarna het randje metaal :$ dan zal
het beter uitkomen

in ieder geval bedankt van de commentaren
 
vindt ze beide goed,maar misschien de rechtse zijn zwaard wat minder roestig maken.
Maar voor de rest chapeau , 25mm, nie gemakkelijk!

grt nicolas
 
Ja nico, dan had ik het toch goed gezien, maar was niet zeker.
Zoals maerlandt ook schrijft het roestige iets lichter maken en chapeau voor de rest van de schilderwerken.
Ja een nieuwe camera kost direct alweer wat centjes, was ook geen kwaad bedoelde opmerking hoor.
Ik zou al blij zijn moest ik aan die kwaliteit van foto's komen... (op het gebied van fotografie heb ik 2 linkerhanden).

Mark
 
hehe mark om eerlijk te zijn de meeste foto's neemt mijn vrouw want diegen die ik neem kan je meestal niet veel op zien dus ik ben op dat gebied niet veel beter :dry:

maerlandt bedankt voor de tip de volgende ga ik iets minder roest op leggen
 
effe een vraagje ik zou deze wel een vernis laagje willen geven maar welke vernis en merk zou ik hier best voor gebruiken
 
grijze wolf : bedankt voor de reactie ik denk dat mat wel het beste gaat zijn maar welk merk neem ik best heb geen flauw idee welke voor mijn auto's heb ik busjes van tamiya en een potje van tamyia maar ik denk niet dat dit geschikt is aangezien dit een ander soort verf is of niet ,ik heb citadel gebruikt btw
 
voila de muziekkanten zijn er ook klaar voor :)

2013-02-21172303_zps967be031.jpg

2013-02-21172315_zps63ff0eb5.jpg

2013-02-21172324_zpsbea2ec51.jpg

en het leger wordt stilaan groter ook he^^

2013-02-21172758_zpsdcd5bfd7.jpg

2013-02-21172803_zps9cf24adf.jpg

2013-02-21172811_zpsbc89c818.jpg

2013-02-21172823_zpsa826f810.jpg

2013-02-21172833_zpsd29c2f61.jpg

2013-02-21172841_zps727706ce.jpg

ik zal er nog geraken ;)
 
Dat word al een behoorlijk leger.
En goed geschildert ook.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan