Hoofdsponsor

Forum Wedstrijd Movie theater ( De opkomst van de film/cinema's)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben benieuwd naar het resultaat vooral omdat het volledig scratchbouw is.
 
Ziet er al mooi uit Thorstein.
Alle delen duidelijk afgelijnd, plaats voor figuren voorzien...
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
De werken tot nu toe. Het afdak is nog niet vastgelijmd ,juist met tape voor de foto's bevestigd .
attachment.jpg
Gebogen muren zijn een uitdaging ! , in karton was het niet te doen dus daarmee plastic art.
Hier heb ik het juist tijdelijk opgespannen met tape en achterin met lijm vastgezet.
attachment.jpg
Hier en daar nog wat recht trekken en nog heel wat details zoals deuren en ramen dienen nog verder afgewerkt te worden.
attachment.jpg
De lenzen in de spotjes zullen nadien Led's achterin krijgen en zullen zo dus de inkom verlichten.
attachment.jpg
Tot nu toe vind ik het heel fijn om eens volledig zelfs iets te kunnen maken,Je kan hier ook enorm veel van leren.
 
we zullen de popcorn maar al beginnen klaar maken zeker!! dit ziet er goed uit!! ben benieuwd naar het effect met de verlichting erin
 
Jaja, de cinema begint vorm te krijgen... ik blijf volgen! :D
Btw: om plastic-card mooi te buigen kan je het even in heet water leggen.
 
Mooie vorderingen en een goede uitleg Thorstein.
Goed bezig.

Mark
 
Dit project roept bij mij allerlei herinneringen op... vroeger waren er in A'pen bioscopen die er aan de buitenkant net zo uitzagen.. de cinema was toen voor ons de aanloop naar het weekend: filmpje pikken, dan naar de snackbar of de Chinees om vervolgens het nachtleven in te duiken tot in de vroege uurtjes...... waar is de tijd *diepe zucht* :17:
 
Mooi resultaat al man, proficiat.
Vind het echt knap zo helemaal skratch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan