Hoofdsponsor

1/16 VW. Karmann Ghia Coupe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Netjes Bart. Ziet er goed uit.
Ben benieuwd om het beestje op zijn "pootjes" (wieltjes) te zien staan.

Mark
 
Hoi Mark,

Ben benieuwd om het beestje op zijn "pootjes" (wieltjes) te zien staan.

Ik ook, ik hoop dat het goed is, bij de dryfit was het goed.
 
Deze kleuren wil ik de body spuiten, lijkt me mooi.

attachment.jpg
 
das inderdaad mooi bart zal wel niet zo simpel zijn voor de wielen denk ik
 
Hoi Nico,

Dat weet ik maar het komt goed.;)
 
De binnenbak heb ik gespoten, ik wil er eigenlijk vloerbedekking in doen, ik zelf sta te twijfelen asan zwart of dat bruinachtig vilt, wat is de mooiste om er in te doen of eventuele andere kleuren.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De binnenkant van de spatborden heb ik zwart gespoten.

attachment.jpg
 
Ik heb de zwarte kleur gepakt, vond het de mooiste over komen, ik heb eerst met papier de omtrek getekend en heb tape aan de achterkant van de vilt geplakt en zo op de tape de omtrek over getekend en heb het geknipt en met lijm geplakt op de bak.

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik wil met de stof hieronder matten maken om op de vloer te leggen.

attachment.jpg
 
Knap hoor, lijkt wel een echt tapijt :wow:
 
Lekker bezig Bart :).
Die bekleding ziet er goed uit en nu nog matjes ook, het wordt met recht een luxe auto.
 
Bedankt mannen voor de leuke reacties, ik zelf vind het er ook netjes in zitten voor mijn doen.
 
bart , kom soms piepen naar topic's

je maakt mooie vorderingen in je opbouw
wat mij opvalt dat je steeds beter wordt en vooral net opbouwd

de details maken een model top
en daar ben je volop mee bezig

knap werk

tom
 
Hoi Tom,

Bedankt, dat is echt een heel groot compliment, ben er zeker blij mee als iemand dat zegt.:)
 
Bart je bent mooi bezig met deze Karmann.
Maar je maakt het mij wel heel moeilijk om met mijn Ghia hetzelfde resultaat te behalen :)
 
Bart, goed gedaan die vloerbekleding. Ik wilde reageren om de zwarte te nemen, toen ik las dat je dat al had gedaan.
Vind het ook een goed idee om tapijtjes te maken. Alleen zou ik daar dan niet zo'n lichte kleur voor nemen, maar een bijna gelijkaardige (zwart).
Misschien een mogelijkheid om te "kleuren" met je airbrush ? De beslissing ligt echter volledig bij jou.
Verder ben je goed bezig met de bouw van je model. Erik zal het inderdaad nog moeilijk krijgen om zo'n resultaat te evenaren.

Mark
 
Hoi Erik en Mark,

Bedankt voor de complimenten.

Erik.

Maar je maakt het mij wel heel moeilijk om met mijn Ghia hetzelfde resultaat te behalen

Voor jou niet moeilijk Erik, ik denk eerder andersom.

Mark,

Vind het ook een goed idee om tapijtjes te maken. Alleen zou ik daar dan niet zo'n lichte kleur voor nemen, maar een bijna gelijkaardige (zwart).

Stond gisteren ook aan te twijfelen, de kleur is te licht, er komen zwarte matten in, moet nog naar de hobbywinkel.

Bijna een stukje vergeten vloerbedekking in te doen gisteren nog afgemaakt.

attachment.jpg

Op de hoeken zit niks vanwege daar de binnenschermen komen, anders passen die niet.
 
Mooi strak gelegd de bekleding Bart, dat is erg mooi zo.

Fred
 
Fred,

Bedankt voor de compliment.
 
Ik heb grijze vilt gehaald en daar 2 matten van gemaakt, de randen heb ik met zwarte stift bewerkt, ik hoor het wel of het ies is, ze liggen er nog los in.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan