Hoofdsponsor

1/16 VW. Karmann Ghia Coupe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mark, ben je niet aan het bouwen?
 
Even een vraagje; ik spuit in de huiskamer met mijn airbrush met grondverf van vajjejo en aqua revell in een doos, is dat verstandig vanwege de nevel endergelijke?
 
Normaal geeft dat geen probleem Bart. Het beste is natuurlijk om met een afzuiginstallatie te werken, maar zonder kan ook.
Ja Bart ik ben een beetje aan het bouwen, maar sta nog niet ver genoeg om al vorderingen te laten zien.
Je ziet het wel verschijnen...

Mark
 
De delen van de body heb ik aan elkaar gelijmd en geschuurd en plamuur er op gesmeerd en geschuurd, de body wordt nog een keer met primer gespoten.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ik heb de body nog een keer in de plamuur gezet gisteravond laat, ik was niet tevreden, straks zet ik er foto's op.
 
Even een vraag; ik wil een spuitcabine kopen, er zit ook een slang aan in de lucht die daar uit komt zit daar ook nevel in of houdt de filter de nevel tegen?
 
Hoi Fred,

Ik heb er 1 gemaakt voor in de schuur, met een afzuigkap van een keuken, maar die een hele tijd van de schuur naar de huiskamer te sjouwen is nogal iets hij is groot en ben in de huiskamer aan het spuiten vanwege de temperatuur, momenteel spuit ik in een doos maar ik zie wat nevel naar de lamp opstijgen en denk dat dat niet goed is, ik spuit met verf op waterbasis, aquarevell en primer van vajjejo, ik denk mijn zoon is aan te spreken, schijnbaar kan je van onderdelen van een computer ook een spuitcabine maken, en dan heb ik 1 voordeel is niet zo groot, maar komt dan de nevel nog in de huiskamer daar gaat het me eigenlijk om stank valt wel mee.

attachment.jpg

er zitten al lampen in maar deze staat in de schuur.
 
Dominiek,

Even een vraag over je spuitcabine, moet daar een slang achter om naar buiten te doen?
 
Neen; de de nevel wordt opgenomen in de dampkapfilter.
 
Dominiek bedankt voor je antwoord.
 
Hoi Bart,
de slang die er aanhangt is meer om de geur naar buiten te zuigen.
Is handig voor verven op thinner basis.
 
Hoi Bart,
de slang die er aanhangt is meer om de geur naar buiten te zuigen.
Is handig voor verven op thinner basis.

Jelle, bedankt.
 
Hoi Randy,

Bedankt voor je reactie.
 
Ik heb de body nog een keer in de plamuur gezet gisteravond laat, ik was niet tevreden, straks zet ik er foto's op.

Typisch voor Revell hé...
heeeeeellll veeeeellll werk aan om deze delen de mooie lijn te geven die de Karmann heeft (ondervinding)
 
Hoi Filip,

Het komt goed, het deel aan de voorkant en de achterkant zitten er op en heb met plamuur de naden zo goed mogelijk weggewerkt en met primer gespoten.

attachment.jpg

attachment.jpg

Aan de motor heb ik wat gewerkt en de kabels aan de verdeelkap gedaan.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hoi,

De bougiekabels zitten nu ook aan de motor zelf, het moet nog aan de motor bij getipt worden met verf, ik heb daar gaatjes geboort om de kabels er in te steken, morgen ga ik verder met de motor.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Helemaal mee eens Erik. Goed bezig Bart.
Blijf met plezier volgen.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan