Hoofdsponsor

1/16 VW. Karmann Ghia Coupe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit! Ik vind vooral het stof op de hoedeplank en de grond leuk ^^
 
Hij is mooi geworden....en eerlijk gezegd...ik mis die witte banden niet zo!
 
Mooi eindresultaat geworden Bart. Of wij er mee tevreden zijn ? Is niet zo belangrijk, maar dat jijzelf er tevreden mee bent... Dat is het allerbelangrijkste.
Fijn dat je het ziet als een leercurve, en geloof me we hebben je in dit project zien groeien.
Ben benieuwd naar je volgende... Tot zondag.

Mark
 
Ook deze heb ik even moeten nalezen, ik loop een beetje achter. :$
Maar je hebt er een schitterend model van gemaakt.
Ook de binnenkant is erg netjes afgewerkt en dan de buitenkant, erg mooie kleuren-kombi.
Zoals Ton al zei, die white-walls mis je niet echt, dit staat hem zeker zo goed!! 8) :)
 
Mooi eindresultaat Bart.
Mag je fier op zijn.
 
Bedankt mannen voor de grote complimenten, de karmann gaat mooi de vitrine in na zondag en nogmaals bedankt voor de hulp die ik gehad heb op het forum hier zeker bij het scratsen van de bank enzovoort.;)

Op youtube gezet.

 
Laatst bewerkt:
hij is mooi,bart

heb hier ergen een artikel liggen waar ze een vloeiende lijn op het wiel volgen door er eerst een druppel thinner op te zetten en deze dan te volgen met verf

als ik er aan denk,breng ik het mee op ledendag :)

Peter,

Ik denk dat er wel meer dan Bart zelf zullen geïnteresseerd zijn hierin. Inclusief mezelf.
Kun je dit niet even bekijken, eventueel testen en hier ergens posten?
 
Mooi geworden Bart :wow:
Als het goed is kom ik deze zondag ook eens live bekijken.

Fred
 
Mooi Bart. Zeker je interieur is zeer geslaagd. Ook ik mis het wit op de banden niet. De focus ligt nu op de kleurcombinatie die echt op en top retro is. Ga hem zondag eens van dicht bij kunnen zien.
Chris
 
Ik zal er vanaf 7 Hr zijn dus....hell yes :D
 
Bart, dat is echt een beauty geworden.
Zal blij zijn als mijne Ghia in de buurt komt van de jouwe.
Die vloerbekleding en achterbank maken het geheel helemaal af.
En die tweekleurcombinatie, netjes.
 
Erik, bedankt voor de compliment.
 
Wel Bart, je mag er terecht trots op zijn. Je hebt een bjoetie nog mooier gemaakt. Ik kom zondag ook een kijkje nemen als ik mag :)
 
Hoi Tomas,

Bedankt voor de compliment, heel graag dat je komt kijken, gewoon zeggen als er iets niet goed is.
 
mooie karmann.
knap gewerkt, Bart
 
Bedankt jordi voor de compliment.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan