Hoofdsponsor

Forum Wedstrijd Vragen over de wedstrijd 2013: Move on.

Leuk he die groeps gevallen, zie je gelijk de reden waarom ik daar nooit aan mee doe ;)
 
Ik zal mijn Bell X-1 project wel afmaken dan in het kopje ruimtevaart .
 
10 maanden voor een model lijkt mij wel zeer haalbaar om het af te maken of ik moet het verkeerd zien?


Mijn persoonlijke mening is als je je ergens voor opgeeft dat je het ook tot een goed eind breng.
 
yep Ron ik was op 50 % maar heb even gewacht op anderen , maar het liep dood :( pitty
 
Hey Fred

Het Fordje is af en klaar voor digitale verzending, waar en hoe moet ik dat weer doen.
Thanks
Marc
 
De eindfoto's kan je gewoon in je verslag plaatsen.
 
We zullen allemaal wel een reden hebben waarom we ons project niet af konden maken, bij de vorige wedstrijd was het goed gegaan, bij mij is hier dit jaar niks van gekomen met de wedstrijd i.v.m. verbouwing en ziekten bij schoonouders en vrouw gaat het niet goed met haar arm dat inmiddels al 9 maanden aan de gang is, zo heeft iedereen zijn redenen.
 
Hé Bart, mogen we hieruit dan begrijpen dat je je terug trekt uit de wedstrijd (alle begrip voor de redenen hoor).
Verplaatsen we je project dan naar de trucks ? Of stop je het volledig in de koelkast tot later ooit ?

Mark
 
Ooops, sorry Bart. Had er over gekeken.
Doen het nodige.

Mark
 
alléé vooruit, er zijn er dan al twee die hun model hebben klaargekregen.... wanneer kunnen we gaan kiezen?? :P:P:P
 
Ok... ik heb ook even snel mijn eindfoto's in mijn topic geplaatst.
Ik was ze gewoon vergeten.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan