Hoofdsponsor

Forum Wedstrijd Vragen over de wedstrijd 2013: Move on.

Erik, Tamiya heeft een Audi Quatro 1/24 in het gamma...
Zou dus moeten kunnen.

Mark
 
Ik zou met een F1 auto willen mee doen ? de Mclaren MP4/4 van Tamiya.

Heb ook even opgezocht op wiki: The McLaren MP4/4 was a highly successful Formula 1 car that competed in the 1988 Formula One season. It was designed by American engineer Steve Nichols, with assistance from the team's Technical Director Gordon Murray. Nichols based the design on the lowline Brabham BT55, designed by Murray for the 1986 season when Murray was chief designer at Brabham. It is one of the most dominant Formula One cars ever built, winning all but one race in the 1988 season
 
Als ik even op wikipedia kijk had deze auto nogal wat in zijn mars:

Nichols and Murray went ahead with the design of the car on a purely turbo engined basis, which put the team at a distinct advantage over their rivals.

Lijkt mij dus een mooi project om te maken!

Fred
 
Hiervan bestaan er ook 2, de mannelijke en de vrouwelijke versie.
Is een leuke tank en volgens mij zeker een vooruitgang.
Ik heb ze beide al gemaakt op schaal 1/72.
Ik zou de mail versie wel in 1/35 willen maken,maar die is er volgens mij niet.
 
@ Bert: EMHAR - kits vind je nog geregeld terug in modelbouwwinkels. Hier in Kortrijk in de Concorde hebben ze er liggen en in Gent bij Minitair ook.
 
Bedankt ,ik zal tzt.een kitje bestellen.
 
Mooi idee deze wedstrijd mogelijkheden genoeg en zoals ik kan zien gaan er weer mooie modellen verschijnen.
Ik ben zelf aant twijfelen om mee te doen met de groepsbouw van de spitfires in aantocht en nog wat op de werktafel.
Denk ik dat ik tijd te kort zou komen.
Als ik mee doe zou het met een harrier zijn maar dan wel de late generatie.


Mark
 
Hoi
Ik ga ook meedoen met de wedstrijd namelijk met een "Ford T " de eerste in massa produktie gemaakte auto ( bandwerk )
Jammer genoeg heeft Ford, Genk in de steek gelaten maar in begin vorige eeuw en later bezorgde deze autobouwer veel werkgelegenheid.

grts
Scalemarc
 
Dat was pas een revolutie de T-Ford, de eerste massa productie auto!
Zie die graag in de wedstrijd.

Fred
 
Veel suk6 met deze.
Welk kleurtje ga je hem geven? Zwart of zwart :laugh: (Volgens mij was dat de enige kleur waarmee ze van de band rolden ;) )
 
Veel plezier en succes met dit prachtige wagen.....staat ook nog op mijn lijstje om ooit eens te maken
 
ik denk dat ik voor de honda prelude ga dit was de eerst produktie wagen met vierwielsturing
moet wel nog op zoek naar een kitje
 
Ik hoop dat je de kit kan vinden Nico, zou een mooi project voor de wedstrijd zijn.

Fred
 
bedankt bubblegum daar zitten er een paar mooie bij juist 1 vraagje moet ik het juistversie pakken van de prelude wand de laaste 3 versie zijn natuurlijk wel da mooiste om eerlijk te zijn vindt ik de versie er voor niet echt mooi
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan