Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere Zentradi Scout Pod
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Zentradi Scout Pod

Standaard Zentradi Scout Pod

Hey jongens,

hierbij een van mijn andere kits die ik een tijd geleden heb afgewerkt, de Zentradi Scout Pod uit de Macross Saga. Kort samengevat is het een verkenningsmecha van de buitenaardse aanvallers, volledig onbewapend.

De kit was van Moscato Hobby en was een volledige resin kit met beperkte oplage (ondertussen uitverkocht).

De weathering is bewust laag gehouden wegens geen frontlinie eenheid.
    Laatst gewijzigd door ExSerCo; 25-10-08 om 11:59

Banned

Standaard

Jij hebt dus wel een heel leger van die toestanden liggen?
    Mooi, jammer dat ik er nog geen ben tegengekomen, want anders zou er wel eens eentje kunnen verhuizen naar Oostende. Gewoon voor de fun.

Ik blijf deze dingen een uitdaging vinden. Tof!

Standaard

Ik heb mogen volgen. Blijft een schitterend model.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Iets heel anders, maar erg boeiend om naar te kijken. Ziet er wel een dreigend vehikel uit, heeft niet veel bewapening nodig om angst in te boezemen. Mooie foto's ook.

Vriendelijke groeten van Guy.

Senior Lid

Standaard

Hij lijkt zo weggelopen uit een Science Fiction film. Heel mooi gemaakt, en heel knap verweerd.
    Het schilderwerk vind ik ook heel geslaagd.

Puik werk, petje af.

Groeten

Pascal

Standaard

Bedankt voor de complimenten...dit was een heel leuk kitje om te maken. In totaal heb ik er een 6-tal ven deze jongens gemaakt, drie op stapel en nog twee onderweg naar hier...zal anders een een 'familiefoto' maken.

Soortgelijke discussies

1. Humber scout car + ondergrondje [DONE]
    By koenele in forum Diorama's
    Reacties: 66
    Laatste bericht: 21-02-11, 11:25
  2. SciFi - Zentradi Standard Battlepod [DONE]
    By Jadefalconguard in forum Ruimtevaart & Science Fiction
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 04-01-10, 21:40

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten