Hoofdsponsor

1/16 Ferrari F40 (Italeri) [wip]

We zullen het over een paar dagen weten.;)
 
De bouwdoos is binnen, ik heb de onderdelen in de vriezer gelegd, moet ik het een dag in laten liggen?

attachment.php


attachment.php
 
Kijk eerst even of je zo niks loskrijgt.
De rest leg je een dag in de vriezer.
 
Dat ging niet jelle, zit best vast en durf niet goed te vringen.
 
Poging mislukt, niet erg ik had alleen de body nodig.
 
Weer een begin gemaakt met de ferrari f40, ik heb eerst de onderdelen gepakt uit de 2de doos en in de primer gespoten met een spuitbus.

attachment.php


attachment.php
 
Leuk dat hier ook weer vooruitgang in komt Bart.
Dit blijft toch bij verre mijn favoriete Ferrari...
Succes met de verdere werken.

Mark
 
Mark, bedankt voor de leuke reactie.

Het gaat heel rustig hier, wel wat aan de motor gedaan, is nog niet klaar ik wil er ook nog bougiekabels endergelijke aan bevestigen.

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Motorblok ziet er al goed uit Bart.
Bedrading gaat ook helemaal goed komen.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Nog even en je kan de contactsleutel omdraaien om hem te testen.
 
Peter en Jelle,

Bedankt voor de reactie's.

Nog even en je kan de contactsleutel omdraaien om hem te testen.

, het gaat langzaam vooruit, een beetje druk met andere dingen.
 
Mooie vorderingen Bart. Komt er geen plaat over de kier waar je de plamuur op hebt gezet ?

Dat bouwverslag dat je als link in je bericht hebt geplaatst is van onze Peperbus, staat ook op ons forum bij auto's. Dat bouwverslag is een prachtige bron van referentie-materiaal ^^
 
Je bent me voor Pascal. Ik had het ook net gezien. Dat is natuurlijk wel op 1:8, terwijl die van Bart 1:16 is...
Neem rustig je tijd om dit aan te passen Bart. Beetje geduld en voorzichtigheid en je gaat een pracht van een uitlaat hebben.

Mark
 
Hoi Pascal en Mark,

Bedankt voor de mooie reactie's, volgens de beschrijving komt er geen plaatje boven de uitlaat maar kan het wel zelf gaan maken als ik weet wat julie bedoelen, op de foto van de link is er een plaatje over de buizen van de uitlaat maar niet bover de demper.
 
Ik wil ook op de spruitstukken een ring maken zoals het voorbeeld, de mijne is gewoon vlak maar op het voorbeeld zitten er kragen, zie foto's wat ik bedoel.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


of op de link in mijn vorige reactie van de pocher.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan