Hoofdsponsor

1/16 Ferrari F40 (Italeri) [wip]

Ik zet de ferrari even apart, het gaat momenteel niet met de ferrari, motorkap al verschillende keren in de ovenreiniger gehad, is geen gezicht momenteel, kan momenteel mijn gedachte er niet bij houden, ik ga een andere doos open maken en hoop dat het wel gaat lukken.
 
kan het geloven bart als je zo vroeg bezig bent met bouwen :)

veel succes bij je volgend project.
 
Lijkt me ook het beste, het gaat van geen kanten, gaat zo al een paar maanden, donderdag voor de kerst ontslag gekregen ( economische redenen ), ga maar door het stapelt maar op allemaal, ben momenteel werk aan het zoeken, valt niet mee.
 
dat is geen prettig nieuws bart ik hoop dat je snel weer werk vind want de rekeningen blijven natuurlijk komen.

ff de auto opzij zetten en onder tussen een andere beginnen lijkt me nog geen slecht idee, het moet leuk blijven het bouwen en niet een hoop frustratie.
 
Da's geen goed nieuws Bart. Veel succes met het zoeken naar werk. Het is niet altijd makkelijk (ik heb het 4 jaar geleden ook moeten doen) maar blijf volhouden en dan komt het in orde.

Breng de F40 en de Mercedes mee naar de ledendag, dan kunnen we nog wat tips en truuks delen :)
 
Hoi, bedankt voor de reactie's, het komt wel goed allemaal.

Pascal,

de ferrari komt wel goed, maar de grondverf zit er niet keurig op ben er al geloof ik 2 weken mee bezig, vorige week door omstandigheden familie :@ ( prive ) ging het gelijk fout.

ps. neem de boot mee pascal op de ledendag.
 
Debart, niet op geven het komt zeker allemaal goed als je er maar in geloofd.
 
Hoi Dave,

Ik geef het ook niet op, maar het zal wel even op zij gezet worden, bedankt voor de leuke reactie.;)
 
Beter even van op een afstand bekijken, hoe je het het beste kan aanpakken Bart.
Alleszins beter dan verder doen en het te verknoeien. Dat zou pas zonde zijn...

Mark
 
Hoi Mark,

dat doe ik ook, anders gaat het helemaal fout, ik heb nu een ander bouwpakket open gemaakt en doe het rustig aan.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan